Thursday, December 30, 2010

.:: Berterus terang itu harus ::.



♥♥ Disaat Aku Mencintai Dirimu - Dadali ♥♥

Mengapa kau pergi
Mengapa kau pergi
Disaat aku mulai mencintai dirimu
Berharap dikau menjadi kekasih hatiku
Malah kau pergi jauh dari hidupku

Menyendiri lagi
Menyendiri lagi
Disaat kau tinggalkan diriku pergi
Tak pernah ada yang menghiasi hariku
Disaat aku ternbangun dari tidurku

Aku inginkan dirimu
Datang dan temui aku
Kan ku katakan padamu
Aku sangat mencintai dirimu
Aku inginkan dirimu
Datang dan temui aku
Kan ku katakan padamu
Aku sangat mencinta

Semoga kau kan mengerti
Tentang perasaan ini
Maafku telah terbuai
Akan indahnya cinta
Maaf sungguhku tak bisa
Untuk kembali padamu
Maafku telah terbuai
Akan indahnya cinta

Aku inginkan dirimu
Datang dan temui aku
Kan kukatakan padamu
Aku sangat mencintai dirimu
Aku inginkan dirimu
Datang dan temui aku
Kan ku katakan padamu
Aku sangat mencinta

Aku inginkan dirimu
Datang dan temui aku
Kan kukatakan padamu
Aku sangat mencinta

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥


Saat aku syok tengok bola SMS dari Mr. Teet masuk. Korang dah tau kan sape nama Mr. Teet aku tuh. Yup! Mohd Hafifi Bin Mohd Hafizi. Aku berani sebut nama dia kat sini sebab dia takde fesbuk, takde email, takde gambar yang boleh aku tag. Aku tak kesah orang cakap aku berchenta dengan hantu sekalipun. Aku dah pilih untuk berchenta dengan orang yang aku takkan jumpe, takkan cakap kat telefon. Aku dah puas hati dengan hubungan neh setakat neh. Memang macam kerek sebab aku tetapkan jangan ade perasaan lebey lebey sebab aku tak nak jiwang sangat sebab kalau kecewe, memang separuh jiwaku pergi lagi. Maka kawan sahaja. Diapaham kehendak akun dan cukup dengan sedikit kepercayaan antara kitorang.

Sebenarnya berisiko chenta jarak jauh neh. Sorang kat Jitra, nun jauh tebabow. Bile gadoh sikit sebab rasa tak percaya habis semua keluar. Tapi argue argue neh sebenarnya ujian dalam perhubungan. YES! Macam yang aku update sebelum nih. Ego. Aku dah bunag jejauh asalkan aku dapat cakap aku syok kat dia. Bukan setakat tuh jerk. Aku bagitau jugak dengan sape aku SMS. Ha'ah. Aku jahat. Aku kawan dengan dua lelaki sekali harung. Tapi aku tak macam korang fikir. Both of them tahu hal masing masing. Aku pilih untuk jadi orang paling jujur dalam dunia neh. Aku tak nak salah sorang rasa benci sebab benci tuh boleh musnahkan hidup sendiri. Kalau ade lelaki ketiga pon, dia dah tahu ape yang aku maksudkan sebab dia pon baca blog aku.

Alhamdulillah, dua dua boleh terime. Bukan dua tapi tiga. Tapi yang ketiga neh aku anggap seperti abang aku. Biarlah ape orang nak kata. Aku ubah dia ke, dia berubah sebab aku ke, yang penting hubungan kami baik baik jerk. Hafifi terime tapi aku tahu sangat dugaan hebat kat dia sebab dia jauh dari aku. Takpe. Sabar. Ade jodoh tak ke mana. Aku pon berterus terang dengan semua orang. Mintak maaf kepada insan yang aku tak boleh nak bagi harapan. Aku nih bukanlah perempuan yang hebat korang nak pilih. Aku neh biasa biasa jerk. Mungkin sebab perangai aku yang selamber kodok korang rasa selesa. Tapi tak semua orang suke ape yang kita buat. Itu aku terima. Terime kasih yang dah buat aku sedar yang aku neh bukan SUPERMAN. Boleh puaskan semua pihak. Benda tuh takkan terjadi. Terima kaseh jugak kepada yang memahami. 3 orang ini sangat penting bagi aku sebab kalau bukan kerana dorang neh, aku still humble, lost of confident, always think that nobody will marry me. Ececeh. Marry jerk yang aku fikirkan. Tau la umo dah lanjut. Lanjut ke? Muda lagi k. REMAJA!!

Sambil aku update blog nih, sambil aku SMS 3 orang ini. Share hal masing masing. Kalaulah boleh buat filem tentang hidup aku engan dorang neh. Aku nak dorang 3 orang neh jadi terkenal dari aku. Antara orang orang terhebatlah. Setiap orang ade history sendiri. Umur bukan halangan hubungan antara kitorg. Sama. Hormat tetap ade. Respect each other. Dan ketiga tiganya aku tak pernah jumpa dan bercakap dalam telefon. Gile tak gile. Ini bukti yang aku memang serius dengan tekad aku. Ingat aku memain? Just bezanya, Hafifi neh memang aku tak pernah tengok muka langsung. yang dua orang lagi neh ade fesbuk. Tak yah lah tag dorang. Kang korang rampas pulak. Hahaha. (Cube ceriakan diri sendiri. dalam ati dah sob sob sob)

Erm, complicated lah cerite aku. kang aku sebut nama, susah pulak. Dorang lagi femes dari aku. Mane bolehhhh... Tapi asal korang boleh imagine dahla. Aku update kat blog neh pon bukan untuk korang selami hati aku. Tapi untuk aku luahkan ape aku rasa. Sebabnya, tak semua benda aku boleh taip kat SMS. Nak nak pulak yang bertanya tuh berpuluh orang. Gile.Sekali update blog paling kurang 4 orang akan tanya. Haa.. korang memang caring. Sayang kroang la..

Erm, macam mengantok lah. Lagu kat atas neh sebenarnya baru 1st time aku dengar. Tuh oon Si Hafifi suh aku dengar. Kalau dia tak suh dengar, aku pun tak tau adeband Dadali neh. Pelik pelik jerk nama. Tapi sapekah dorang ini. Google senirik Ingat aku neh cikdu muzik korang ke ha? Banyak hensem? Ok. Macam biasa. Aku akan cakap aku penat menaip. Aku lega jadi jujur neh. Aku bukan playgirl. Tak pernah terlintas nak menipu sape sape. Dosa. Dahla aku neh ade saket kronik. Anytime boleh goal. Tak naklah buat dosa banyak banyak. Kang masuk neraka. Panas. Kena mancis pon menjerit macam kene penyek dengan treler. Inikan pulak neraka. Nauzubillah. Mintak maaf kalau ade salah silap. Aku maafkan korang semua sebelum aku tidur. Sayang Dia, dia dan dia dan kamu juga. Nite..




2 comments:

  1. Aku nak tye bole.. hahaha...

    first time komen wei...

    fb xbole bukak lgsg neh.. dah 2minggu aku nk mengarut xdpt, so terpaksa la berlegar2 dekat blog2 yg aku bookmark.. huhu

    ReplyDelete