Thursday, December 16, 2010

.:: Dia lagi??? ::.

Spoil betol la mood malam nih. Acik Imah saje jerk. tetibe jerk ketuk ketuk pintu macam Higland Tower nak runtuh lagi. Ingatkan nak cakap ape, nak cakap ada orang kirim salam. Aku dah dapat agak sapa. mencikla. Tak perlu kot ko nak SMS mak aku, kontek kontek dia. Pastu buat cerite mimpi mak abah aku ko datang mintak mintak maap. Aku dah tak peduli sume tuh. Kalau ko tak kaco family aku pun lagi bagus. Kalau nak cakap dengan dorang, cakap jerk. Jangan nak suh kirim kirim salam. Kirim Proton Tuah sebijik takpe. meme aku mata duitan sekarang. Dengan ko jerk. Dengan orang lain tak.

Mintak maaflah post kali ni emo semacam. Aku bengangla. Ape lagi dia nak ntah. Nasib tak mesej aku. Kalau bunyik jerk kat tipon aku meme aku cari sampai dapat pastu kasi pedigree or backhand. Bior puas hati. Ko buatla camne baik sekalipon, aku takkan ingat ko dah. Dah lame aku tak ingat ko pun. Mimpi ko lagi la tak pernah. ENOUGH! Cukupla mimpi yang moncol tuh. Maaf. Orang tu bukan ko. Aku pasti.

Ya Tuhan, jangan duga aku macam ni. Duga la aku dengan mende lain tapi bukan dengan orang yang gaya gini. Lemas, rimas, muak dan rasa menyampah. Jangan bagi aku benci dia atas sebab sebab yang bukan dari dia sepenuhnya. Aku tak nak benci dia, aku sayang dia tapi aku tak boleh terime dia. Tu jerk. Aku dah tak boleh percaya dia. Cukupla dia pergi sekali, biar dia pergi terus. jangan pulangkan dia pada aku. Aku tak nak ada lagi hati yang sakit or rosak sebab tindakan bodoh dia. Tolong aku Ya Tuhan.


No comments:

Post a Comment