Thursday, December 16, 2010

.:: Sekodok untuk minum petang ::.

Yaaa....rasa puas lah dapat tengok blog sendiri even tak cantik macam blog orang lain. Lepas tensen sini. Dikala petang yang indah ini, saat saat orang sebok makan sekodok, mak mak sedang sebok goreng sekodok dan korang korang tengok mak mak goreng sekodok, meh la dok tang neh kongsi cite dengan aku. Bosan weh. MC satu hari macam takde function. Bukan lagi sihat, kata Acik Imah " Lagi demam lagi gila anak dara aku sorang neh. Tak dok diam". Pasa dosa akak kat mak?? Akak pi beli paemboq dengan apam balik kat depan Mydin jerk kot. Tak dakla pi jauh ke baroh sane nun.

Erm, aku admit wad. Tuh la buat dosa lagi banyak banyak dengan Acik Imah. Kena tahan wad pastu doktor bagi ubat tidor terus. Pastu nurse pulak macam tau tau jerk. Tipon Acik Imah. Dah kabut orang tuh mai datang sepital heret adik aku yang tak tahu beza malam ke siang. Ingat sepital macam taman maina ke ape? Sesuka ati menjerit jerit main shuffle. Nasib Paklan ade, kalau takde. Memamg dah kene hempuk. Sia sia jerk usia kanak kanak kang. <--macam berani jerk. Cakap pandai ar ...buat tengokkkk... Sekodok.

Haaa..nape aku suke sangat cakap sekodok? Ntah. Macam cute jerk cakap sekodok. Acik Imah cakap orang lidah pendek jerk cakap cenggini. Sentap betol la. Baru nak feel jadi kanak kanak planet kacang cakap sekodok sekodok. Dan dan jerk kuar lidah pendek. Potong stim betol la. Takpe. Asal dorang paham aku gune jugak sekodok. Lantaklah. Acik Mah isteri Pakcik Maarof dok tingkat 6 pon paham aku cakap nak beli sekodok kat dia. Takkan mak senirik tak paham kan? By hook or by crook dia paham jugak. Demam panas nih sangatlah seksa. Dok sepital tuh yang seksa. Lsgi seksa pakai baju sepital. Dah macam Kluangman dok kene kurung kat sepital Tampoi. (saje pilih Kluang sebab meme ramai budak Kluang skodeng blog aku.) Isk..isk..dah la berbotol botol air masuk, ke toilet semedang. Leceh jerk. nak heret botol tuh lagi. kalau paling tak boleh tahan..sorong stand yang tinggi macam antenna tv tuh..melampau betol.

Laa ni aku dah balik umah. Bahagianyer rasa. Makanan sume mak masak ade garam tapi aku tak boleh rasa. hedong sombat. Mencik...>.< Dok sepital meme dah takde garam dengan gula. Ade gule pon 1 sachet jerk dia bagi. Kedekkkkk...takkan nak suh Aciki Imah bawak garam gule kot g sepital? Melampau. Macam nak dok sebulan. Gile ke ape.

Erm, nak cakap something laa..ade orang tuh dah blocked saya dari fesbuk dia. Takpe. Tak nak kawan takpe. Macamlah aku takde kawan lain kan? Tapi ape salah aku ntah. orang lain tak macam kau pon. Lek lek jerk. Ko yang menggelabah gile. Tak payah takot. Aku tak tag ko kat sini pon even aku blh tag. Tapi aku just nak cakap something, seburuk buruk mana pon kawan kita...satu hari kita akan cari dia jugak. Kalau bukan kita...anak cucu kita akan cari keturunan dia. So, jaga ukhuwah. Ustazah aku cakap, menjaga ukhuwah tuh wajib. Kalau bergolak kampung sebab bergaduh satu kampung tuh punya amal pon ALLAh tak amik kire.

Dah tanak cakap dah. Ko senirik tahu ko sape. Aku tak rasa aku ade buat salah. Kalau ada, aku mintak maaf. Aku pun bukan lama hidup. MAti tuh pasti. Just aku tak tahu bile. Harap ko maafkan aku. Tak gune unblocked sebab meme aku takkan approve kalau ko add aku balik. sampaila aku tahu ape sebab ko blocked aku tetibe. Erm. OK. Sekian. MAsa sentap sentap dah tamat. Lek lek sudaaaa...


♥♥♥ Tak heran ♥♥♥

No comments:

Post a Comment