Friday, December 10, 2010

.:: Cabot ::.

Alangkah indahnya hidup aku dua hari ni (semalam dengan hari ni). Perlu ke nak tulis tarikh dia? Tulis la. Semalam 9/12/10 dan hari ini 10/12. Ke nak tulis hari jugak? Oklah. Semalam Selasa 9/12/2010 dan hari ini Rabu 10/12/2010. <--bengong. Siap letak tahun. Ngahaha.

Erm, aku cabot balik. Tepat pukul 5pm beb. Cayalah! Selama ni masuk opis pagi hari da gelap waktu mambang mambang merayau la aku nak balik. Dah time dah balik boleh lagi plan nak menyinggah tuh. Makanlah, wayang la, lepak lepak mapley la, borak borak bergosip gosip la. Haishhh. So, bila balik waktu siang, aku nak state kat sini spesifik time dia. Siang tuh pukul 5pm la, sangat seronok. Seronok sebab boleh tengok abang polis trafik pakai baju kaler putih dengan spec hitam (gile macho dan kacak) tahan beratus kereta dengan satu tangan jerk. Dengan spesifik lagi abang polis baju putih spek hitam sarung tangan putih. Hebat sungguh. Teringin nak buat. Esoklah nak cakap dengan abang polis tuh pinjam uniform dia.

Tpi paling tak best bile abang polis tuh suke sangat tahan lelama. Ingat boleh sampai umah pkol 5.05pm tapi sampi 5.55pm. Same jerk kalau jalan kaki dari opis. <-- macam rajin jerk nak jalan kaki. Naik moto pon bising neh nak jalan kaki. Boleh blah.

Sebenarnya, aku saje jerk update blog nih. Sebab bosan. Balik umah jerk tade orang. Macam nak amek adik beradik part time jerk kat rumah neh. Buat kawan orang kata. <--kepala hangguk ko la adik beradik part time.

Haishhh..(mengeluh tuh tak elok tapi aku tap. Taip tak salah.) Serabotlah dok opis. Dulu macam bahagia jerk dok sane. LAtely, nak Cristmas. Ngaaaa, memacam hal. Dengan Negro hitam Zimbabwe cakap english yang sepatah haram aku tak paham, dengan Philipino cakap kalot nak mampos, tak masuk lagi Indian (from India) yang tak boleh sebot A dengan betol. Dorang sebot Yey. Contoh:- kalau dorang sebut nombor akaun 9A4723 akan jadi nine-yey-four-seven-two-three. Haru biru hidop aku. Tak senang duduk. Nak g toilet pun tak menyempat. Bangun jerk berdering. Berdering jerk bangun.

\Sambil sambil update blog sambil tengok Cinta Kirana. Macam nak tempeleng jerk pelakon dalam cite neh sekor sekor. Geram aku. Galan g nak bagi Kirana kat Raka. Haishhh. Pastu nanti last last dapat kat dia bagi. Saje nak panjangkan cerite. Geramlah aku. Tibe tibe rasa macam nak emo. Hahah.

Ok. Dah pukul 7pm tepat. Nak post ini entry. Ade masa update lagi. Sharing is scaring. Woot woot woot. Grrrr....

♥♥♥ Dia untuk aku ♥♥♥


No comments:

Post a Comment