Friday, December 10, 2010

Melastik Bintang - Buatku sempurna



Beruntung diriku memiliki
kasih darimu yang tak terbanding
menyinari bila-bila saja setiap masa
tak pernah kuhirau takku bimbang
adanya dirimu aku riang
sinari hariku malam dan siang

dan telah kunyatakan rasa cintaku padamu
sesungguhnya menarilah dimalam yang cerah
sesungguhnya..

kumahu terus melihat bintang
dalam dakapanmu ku tenang
dari jendela kamar kita, begini selama-lamanya

takkanku siakan hidupmu

teruslah mencintai diriku
itu saja kuperlu darimu
kau buatku sempurna
dari luar dan dalamnya


♥♥ dah lame bebenor dengar lagu nih kat fanpage Melastik Bintang. Best weh. Dengar jerk rasa macam terbang melayang tak jejak bumi. Pendek kata berangan. Itu aku la. Bukan korang. Korang mana layan jiwang kan? Kan? Kan? Ke same jerk sepesen dengan aku jugak? Teettt..korang angguk. Maka korang pun same macam aku. Macamlah aku tak tahu. Huh! Ok. Nih tetibe jerk terlintas nak post lagu neh kt blog. Download letak dalam W705. Dengar saje ar. Boleh hafal. hehe. Pastu lirik kasi kat buah hati.

p/s:- Dedicated this song to Mohd Hafifi Bin Mohd Hafizi, Polimas Jitra. From Nur with love. Tak nak tag. maluuuu.. Ececeh..


♥♥♥ cinta kamu selalu ♥♥♥

No comments:

Post a Comment