Sunday, December 5, 2010

.:: Ye saya lagi. Lagi lagi saya ::.

Awal mula pertama mula..Bismillahirrahmanirrahimmmm...(korang tau tak..aku eja siap bace terkumat kamit molot aku neh). Takot tersalah eja kang maksud lain lak kan...

Erm, emtry kali neh aku buat sebab jiwa aku kacau gile la..nak nagdu lebey2 kt ngah aku..kang dia pon ade prob dia senirik. Kesian pulak(hakikatnyer aku dah ngadu kt dia pong) saje gedik nak tulis lg..sebab ati neh xtenang..YA ALLAh tabahkanlah hati hambaMu..hati hambaMu ini tersangat2 tisu. Rapuh..isk..isk..isk..(aku tgh cover tamo nanges..ape brg nenanges..tak macho olgsg..lempang lelaju kang..

Aku tgh SMS ngah aku neh sambil update blog..boleh ke? voleh la kan..suke ati aku la..dr aku berjurai air mata pd benda2 yg sptutnya aku mengharap pada Yang Esa..ok2..back to the real story..

cedrite neh ttg dua org lelaki..yg selalu la jd menerjah kepala otak aku neh..dlu aku doa mintak jmpe org yg aku xknl..xpernah jmpe..then blh knl2 tp xkn jmpe..bile dah dpt..dua sekaligus..haaa..hamek ko..da pening nak buat keputusan..dah cite kt Acik Imah tp memula dia buat dekk..siap cakap aku gile lg..mak aihhh..nak kawen pon ckp aku gile?? Bukan salah acik Imah..tp slh aku sebab aku selalu memainkan orang tua tuh..teraniaya jerk mak aku sorg tuh dgn ank tunggal pompuan deni..haishh..kenapa ko kejam sangat ni Nur Roslan..Sini kau..aku tempeleng kasi sedar sikit..bese erkk..

Erm..cite neh betol beb..aku bukan ape..bertubi2 la ujian dtg kat aku..bersyukur dengan ujian tuh..selamat dtg ujian..positivenyer aku terime sebab nih salah satu cara aku nak tingkatkan keimanan aku yg dah lame sgt rapuh & hati pon da semakin kering..sampai Acik Imah bebel pong dah tak melekat kat hati neh..yela..analogi: kritikan, teguran tuh mcm habuk..hati lak mcm kapas..kalau kapas kering cmne habuk nk melekat kn?kn?kn? (tetibe teringat usrah DL2)..

Aku dah bgtau amat A dengan mamat B psl hal dorang masing2.Malas aku nak play safe..aku bukan tamak sangat atau desperate nak kawen even Acik Imah acapkali perli2 aku time umo dia baya aku dah ade adik aku no.2 yg dah kawen tuh..aku neh bukan jenis nak kelentong..dua2 jejaka neh..(aku anggarkan sedap mata memandang) actly..aku tgk muke sornag jerk..tu pon kt fb..tp lg sorang kt Jitra (bukan Farid Kamil k) mmg xprnh jmpe lgsg..dgr sore pon xpernah..memang jge adab sungguh...tp dalam islam xde pon istilah msg2 tuh blh..still kire zina hati kalau tak kena pada niat dan caranya. Aku tau tp bt jgk..kekadang aku neh mkn ati jerk..dua2 neh bt aku rse mcm Alice in the Wonderland.. Mimpikah???

Dugaan hebat aku bile aku bgtau dua2 jejaka neh..mcm tak best gune jejaka..mamat la..sempoi sket..tak reti aku skema skema..geli jerk..eeiii..*ayt along aku..terjebak dah aku dengan bdk2 sri Lalang..hebat betol dorang neh..sume lelaki sampi aku terikut2 cara dorang. rosak..rosak...

Prob aku skg..bile dah aku bgtau dorang..mamat A tolak aku kt Mamat B..bile aku g kat Mamat B..dia tolak aku kat Mamat A..aku pon pening..mcm Barbie doll jerk aku neh..pass2 antara dua orang bdk sutun..(aku dah tak boleh handle..) sori ar terkuar ayt cenggini. Korang tak tau betapa serabutnyer aku. Allah jerk tahu. So aku dah tekad aku akan teruskann istikharah aku..meme itu yang terbaik..tp mlm td dah lebuh dah qiam aku,..xde qiam pon..xleh tido..ni sume gara2..mamat nih punya pasal..SMS aku..chat kt inbox fb..nak marah tak boleh sebab aku meme tak boleh tdo pong..neway thanks ya teman aku mlm td..fobia pmpn la sgt...ceyh...

Kepada kawan kawan kat luar sane..tolong doakan aku yerk..kekadang aku neh dan macam Cinderella pon ade..tp ngah dgn kwn dia yg tmean aku mlm td selalu ckp capairela..caparela..sendalrela..ntah..aku tatau apa itu..lantak korang korang..aku dah penat menaip..nak minom vitagen..baik untuk perot..setiap hari..pastu nak men gme DOTA..(tipu..) nk tukar weapon pon tak igt..) bajet bagus2 jerk ko..

Ok..nanti2 aku sambung lagi..dah bce jgn bayak bunyik nak SMS2 aku tya memacam..silent reader tuh..silent jerk..aku tak larat nak jawab soklan membunuh korang..saya bukan Lisa Surihani ok...


daaaa...

No comments:

Post a Comment