Monday, December 6, 2010

.:: Ketawe dan isk..isk..isk.. ::.

Ok, tetibe rajin nak buat 2nd post untuk hari nih. Kali nih aku tak janji tak nak buat salah ejaan mcm post sebelum td. Tak remaja ar kalau tak salah ejaan..korang kan ade minda yg cerdas..kalau salah eja..korang mesti patah balik 1 page semata2 nak bace balik. Betol tak? Betol tak? hahaha..kantoi sudah..

Sebenarnya aku tinggal sorang jer kat umah time neh..sekarang pukul 11.15pm..Acik Imah dengan Pak Lan bawak jenglot kecik (adik2 aku) g mandi kolam air panas kt Selayang. Ntah ape yang best ntah. Macamla tak boleh masak air gune periuk pastu taruk dlm baldi then camput air paip mandi gitu gitu jerk. Nak jugak turun Selayang. Acik Imah sebenarnya nak g tp dia sengaja heret nama aku cakap kat Paklan yang aku yang beria2 nak g. Mak aih..jual nama aku tuhhhh..dah bese dah. Sebabnyer aku jarang mintak mintak nak kuar dengan Paklan. So, bile aku mintak nak g tuh maknenyer memang aku betol betol nak g la..tapi sumpah, kali neh bukan aku yang nak g...dorang esok cuti (awal muharam). Aku esok kena cari rezeki. Mane bley sesuke ati nak join dorang..mau dorang berjimba jimba men tepuk tepuk air..aku tido tepi kolam. Jangan cari pasal..nak pulak kolam no.3 (paling panas) matiiiii....jadi steamboat kat situ jugak. Naya je wehhh..

Acik Imah meme sengaja. Dia punya nak paksa aku ikut, sanggup ajak 1 umah g konon konon aku takot tinggal sorang then akan ikut jadi teman dia. Hahaha..silap besar, aku siap bagi cik puteh kat Paklan. Meme aku tanak g. Layan blog lagi bagus. memula aku macam nak g, tapi lepas solat Isyak, macam berat jerk nak g. Takot esok time thumbprint tetibe lampu merah lak..pastu bunyik teetttt..kuat gile tanda "ko lambat datang kije..ko lambat datang kije..padan muke!" <--aku bygkan mesin thumbprint tuh ckp cmnih time dia nek lampu merah..siyes..rse mcm nak hempuk jerk..malu vodo...

Yang adik aku jenglot 2orang tuh..ntah ape merasuk..bersorak gile time aku bg kunci kt Paklan..macamla dapat tawan Everst..laju je tangan nek tempeleng..geram betol la..siap ejek ejek aku yang buat aku rasa nak jadi Incredible Hulk. Panas hati betol. Tak sedar kot dah pkol 11lbh dok terkinja kinja..g Selayang je pon...bukan kena nek kapal terbang pun..lek lek sudaaaa... tapi yang aku tak tahan bile aku bau wangi jerk dari bilik aku. Lagi tak tahan tengok adik aku..nak g mandi kolam pun pakai minyak wangi..sembur 1 badan macam body spray...Paling paling tak tahan minyak wangi Red Delicious DKNY aku lak tuhhhhh....hangen jerk aku rseeee...tuhan jerk yang tahu..kenapa la aku ade adik camni..nasib Paklan ade..kalau takde..meme aku tempeleng siap backhand if u smellll...no wonder la aku cari takde..siap sorok kt celah celah baju dorang lak tuh..takpe..esok aku nak tukar perfume tuh dengan minyak tanah..bior dorang rse..saket ati jerk terus nyala mancis..hahaha...<--ingat aku berani ke nak buat?? mau kne hempuk dengan Paklan dengan Acik Imah..tak cukup dengan hempuk..sah sah kne tido jel..tak nak la.. Saya tak nak jadi Mona Fendi..takottttt....

Sekarang dorang dah lesap dipandangan..meme tak cakap babai langsung,,tibe2 jerk senyap..sonok sangat kot..macam la dapat jumpe Katty Perry kat Selayang tuh.. Biarlah, yang penting dorang happy. Korang tau tak? sambil sambil taip blog ni..aku tengah belek belek pic aku zaman budak budak..ngaaa..aku isap puting susu la dulu..no wonder la pic mse kicik kicik jongos jerk gigi..nasib tak jadi macam Mr. Os (apela dosa dia aku ngutuk dia gini rupe). sejongos jongos dia..masuk tv..tapi aku setakat berlakon cerite Elly kat NTV7 jerk bek tak payah. Haa..mesti korang tertanya tanya betol ke deni berlakon. Yup, aku berlakon dalam cerite tuh. Season 2 tapi tak ingat la start dari episode berapa. Hehe..tak femes mana pong. Malas lah. Kalau nak berlakon pon, aku akan try dengan teater dulu. Anytime boleh calling calling auntie (Siti Rohaya Atan) nak masuk teater. tapi jangan harap, mak long Yah aku tuh akan gegile suh aku fokus. Ckupla tolong dia mase kecik kecik buat ilan hari raya utk RTM. Menanges aku nak hafal skrip "Kalau atok takde, raya Oja tade makne.." Pendek jerk pong..tapi..gugup depan orang kampung yang dok nengok..gugup.. Dah dah..kang terkantoi pulak identiti aku. Kang kecah 1 Planet Kacang.

Neway, rase macam mengantuk la tulis blog neh. Tipu jerk. Tak sampai lagi zone tangkap leleh mata layu layu.lek luuu, minom teh O takse gule dulu..baru betol O.<--padahal meme lupe bubuh gule. Teh dah sejuk pong. Fries pong kejang dah neh. Blog punya pasal. Korang ar neh... Aku bukan ape, time tulis blog aku rasa macam aku tengah bercakap dengan someone yang aku boleh borak borak. Senang, takde orang sampuk, takde orang tanya tanya, takde nak cover cover bahasa, nak gelak golek golek tertunggang langgang pong bukan orang nampak. Hakikatnyer, mase menulis, aku tulis jerk..pastu post. Then baru aku bace balik ape aku tulis. Time tuh aku gelak sorang sorang sebab aku sendiri tak caya aku boleh sejujur camni menaip cerite cerite hal aku. Takpela. Ntah, macam tak susah pon jadi minah Bean kat rumah neh. Aku mana kaco orang. Adik2 aku yang jenglot tuh jerk suke ganggu aku. Ade jerk cari pasal. Dahla pernak korek korek album time aku kecik kecik. Pastu ejek ejek. Aku sakit ati la bile kenangkan balik hal tuh. Macam nak turun Selayang sekarang dan tolak dorang masuk kolam no.3..bior dia rase jadi steamboat. Puas hati. <--aku cakap jerk. Sejujurnya, kakak sayang adik adik kakak. <<--Saya kakak yang garang tp cute. Gelak la..tapi hakikatnyer mana ada kakak sanggup angkat buku adik adik dia sampi terkentut kentut time nak pulangkan buku SPBT. Ngahaha..aku tipu jerk. Takdenyer aku kentot..kalau yer pon aku diam diam sudaa. Gile nak bagitau. tak remaja dan menjatuhkan saham sendiri jerk. Tapi tatau la korang kan. Selagi boleh tak nak ngaku. "Bukan saya, bukan saya..maybe dia."..siap tunjuk orang tuh lagi..

Ok, cukuplah untuk lawak malam nih.Kang oksigen terlebey kat otak krem lak perot korang. Aku jugak yang susah nak buat CPR kat korang. Aku dah la fobia comolot neh. <--ayt macam pernah kene cium dengan gorila jerk..yakksss..geli jerk..dahla gorila tak reti gosok gigi..arghhhgeli la bayangkan cenggitu..iyeekkk..dahlah korang ..esok sambung yerk..kite men FB la pulak. Bercanda canda kat fesbuk sebab aku dan runsing mamat A & mamat B dah start SMS. Macam aku kawen dua pulak. Sini nak jaga, sane nak jaga. Last last aku yang sengsara. Jadi Cinderella lagi...lagi Cinderella di abad ini. ..sob..sob..

♥♥♥ que passo?? ♥♥♥


No comments:

Post a Comment