Wednesday, July 7, 2010

♥ bawalah aku bersama kamu♥

Saat org lain sibuk dgn dunia masing2..aku sibuk dgn dunia aku..aku sendiri xpernah terfikir apa terjadi psl org sekeliling ak bile ak tgh seronok.Ye, skrg ak menyesal..perginya Zainal Kusyairie hamdan satu2nya insan yg mengharapkn ak..pergi..pergi dgn bawa jiwa ak skali. kenapa awk pergi mcm tuh jerk?? sadihnyer ati aku..hya tuhan jerk tahu..biarla ape org nk kate..tp ak mmg menyesal seumur hedop ..maafkan aku Al..maafkan Nur..Ya ALLAH..aku betol2 xsggup dgn dugaan ini..slps hubungan pertama aku gagal slps 6thun..tp dugaan kali ini maha hebat YA ALLAh..sehingga kesakitan sblm2 ini lgsg xterasa..bgtu hebat dugaanmu ya ALLAH..kenapa bukan ak yg KAu ambil? Kenapa dia ya ALLAH..mohon ampun YA ALLAH, aku insan lemah..terlalu lemah dgn zat2 KAmu YA ALLAH. Andai ini sudah takdir bagi ak..aku redha..aku pasrah biar itu susah bg aku..maafkan Nur Al..maafkan Nur..Nur mmg xsgka2 bnda nih terjadi..Nur xsgka..klu Nur tahu..Nur akan lyn Al baik2..Nur xkn ignore sume msg2, email & SMS Al..Nur nyesal..Nur rindu..peritnya Nur rse..nape Al pergi skrg? Kenapa xtggu Nur??

No comments:

Post a Comment