Saturday, July 24, 2010

Bab 11 : Dia sangat lain


Refer to last post. Bos aku ni beria-ia sangat bercerita pasal pergi Melaka tuh. Actly kitorg plan nak buat "sup ais" untuk Raihan. Dia kan tak pernah jumpa bos. mSo, Bos aku cakap jangan bagitau dia sape ofismate aku tuh. Malam 29hb Jun tuh after that dah tak de contact bos. 2 hari tu tak contact. Rindu bagai. Ahaks!

Masuk bulan Julai..erm..macam hambar jerk hidup takde orang kaco. Rasa lain macam sunyi wei. Siyes tak tipu. Kalau tiap2 hari ade orang kaco, bile tibe2 takde..terasa wehh..setuju kan?kan? So mase match HOLLAND lawan sape ntah..aku dah tak boleh nk dok diam..aku post la kt wall dia..benda kt bawah nih..untuk korang2 yang pemalas nak add aku kt FB..hamik neh baca k..


tak lama lepas tuh..dia lak update status dia. Dah pandai tag2 nama aku beb..gile kentang ar ini bos.kuno2 pasal FB pon cepat jerk belajar.



Hebat ar bos. Pantas jerk belajar. Malam tuh chi chat kit kat pasal HOLLAND jerk. Skype2 borak2 sampai pukul 3 pagi beb. Ngaaa..padahal esoknya aku kije halfday lak tuh..boleh? Pagi2 bangun mata panda. ~(@_@)~ lembab jerk buat kije mcm sotong..haishh..tapi malam sabtu tuh aku tak ingat apa terjadi dah..langsung tak ingat. Jangan tanya. Tok dukun pon belum tentu boleh buat aku ingat. Tapi, bila aku tengok balik wall bos, 4hb dia ade update status..



Masa time nih la rancak jerk aku chat dengan bos. Tak larat nak menapi last2 dia call aku jerk.Sonok sangatla time ni. Gelak2 lah..teringat zaman kecik2la..dia bce note aku kt FB tuh then cerite balik ape dia pikir pasal aku..dia tersangat2 banyakla bercakap. Tak pernah2 jadi macam ni sampai bateri tipon aku habis. Padam terus. Dan2 dia dail lagi satu no tipon.aiyaakkk..dah [pkol bpe dah time tuh..pastubile ak cakap telinga aku merah2 dah melekap tipon..kitorg sambg chat balik..chat sampi dah nak dekat ke subuh. Paling lama aku pernah spend masa dengan seseorg by phone & by chatting. Last2 pergi kerja tidur saja. Ngaaa..takpe..aku kan CEO..hahaha..

No comments:

Post a Comment