Saturday, May 29, 2010

.:: susah dipikat tp kacang jerk terpikat ::.


haishhh..mencik lak aku dgn status post neh..sbb itulah kelemahan aku..bkn nk bgga tau tp itu adlh kenyataan..aku neh jns penakot lelaki..asal ade dtg jerk..mule menggelabah sampan..ntah ape penyakit aku pn xtau..kesian mak aku sbb lmbt dpt menantu tunggal lelaki..hak3..

dlm syok2 nengok "jangan lupa lirik" tup2 kuar la lgu Camelia..tajuk dia.."Rindu Padanya"... jap aku tunjuk lirik dia..


sejak terpandang wajahmu
Hatuku bertanya selalu
siapa dia mengikat pandanganku
seringkali dia berlalu
di hadapan dan menyapaku
sehingga hariku seringkali merindu
tak dapatku melupakan dirinya
terbayang wajahmu dimataku
inginku tanya namanya
tapi hatiku rasa malu
tak terucap walau sepatah kata
mungkinkah diriku telah dilamun cinta
Oh..hatiku resah selalu..
Haruskah aku menyatakan
Perasaanku kepadanya
mungkinkah dia..kini telah berpunya
Getar..hati makin terasa..
Bila terdengar suara dan bertenteangan mata
Ku bagaikan bebunga kehujanan
berkembang mekar
Disetiap ketika
tidur malamku tak lena
asyik teringat padanya
bilakah mentari memancarkan cahaya
hanya dirinya bermain diingatan
Oh..Tuhan ku rindu padanya..

Erm..as per entry tittle..dh jd kelemahan aku la bile aku cpt suke org...wats da point aku cpt suke org?? aku rse korg2 pn cpt suke..chenta lokasi..cmtuh la aku..tp aku neh len..aku tgk..then aku suke..esk2 aku tgk lg..dan lg..dan lg..dan lg..lg dan trus lg..hokhokhok..pendek kata sekadar suke..♫♪♫oh..aku tak bisa memilih dirimu..dan aku xtak bisa..mencintai dia...♫♪♫..hahah..Ohh..perit dowh putus chenta..klu aku jtuh chenta lg..pasti waktu itu aku sudah ♥♥♥♥NAIK ROKET KE PLANET CHENTA..♥♥♥♥

Based on title entry neh..rmi lg kt luar sne yg mcm aku..yup..actly bkn serik or tkot..tp ntah..kinnd of berhati2..hahaha..ape ayt aku neh..mongok..dh xde kije..sejujurnya..aku suke kt sorg neh..shomey la..berjggut..berkumis nipis..cute..tp..dia mne tau aku suke dia..lantak la..suke jerk pn..tp btol la weii..klu dia chat dgn aku 1 ari nnt..kompom2 aku cramp xblh menaip..hahaha..aku kn menggelabah..

No comments:

Post a Comment