Tuesday, July 20, 2010

Bab 3: Drama skype

Nih after bape hari start kije erk? Aku sendiri kurang siuman nak bgtau exact date la..abaikan tapi aku ada gne skype..sume org gune skype..blh bt conference..xde mcm ym lem gaban..So sume org ade menda alah nih. As usual, aku akan tengok status org kt skype. Mak aii.. menarik sekali bila bos aku letak status "BAJU KURUNG + SCOOT + CROCS + MILO KOTAK = CUTE" Ngaaa? apa lagi dia nak cari pasal dengan aku nih?? Sebelum2 nih dia sabotaj teh aku. Gila manis kaw2 dia letak gula. Nasib aku tak nampak. Kalau tak dah lama aku smackdown. Takpe bos. Ade lori ade traktor, nanti2 kau tahu lerr...tapi aku bukan jns let go..aku pon takot gak tp aku beranikan diri.

Nur A: Nih apehal letak2 psl scoot neh?
Makhluk M: sebok nape?
Nur A: wah, salah ke tya?
Makhluk M : awk nih laki ke pmpn?
Nur A : lelaki pki tudung ke?
Makhluk M : Can you answer my question?
Nur A : Is it compulsory?
Makhluk M : Why dont you jz answer my question?
Nur A : Why r u keep questioning a stupid question?
Makhluk M : Sape bos skrg?
Nur A : Takkan saya kot?
Makhluk M : Asal degil sgt erk?
Nur A : sape yg degil?
Makhluk M : is there anybody else in diz chatbox?
Nur A : why dont u jz look around?
Makhluk M : kenapa arini tak mekap2?
Nur A : perlu ke tya soklan tuh?
Makhluk M : salah ke?
Nur A : kenapa byk tya erk?
Makhluk M : ssh ke nk jwb?
Nur A : xpe kn klu xjwb?
Makhluk M : nur??
Nur A : what?
Makhluk M : whats your problem?
Nur A : do u hv any?
Makhluk M : u r seeking my attention rite?
Nur A : Am I?
Makhluk M : Tak nak mgaku ke?
Nur A : Should I?
Makhluk M : Why not?
Nur A : awk ckup hensem ke?
Makhluk M : Cant u see?
Nur A : Tom Cruise is here?
Makhluk M : why must Tom Cruise?
Nur A : salah ke?
Makhluk M : nur??
Nur A : what??
Makhluk M : no more question..N~
Nur A : Nice kn? soklan bls dgn soklan..teeettt..

psssttt..Makhluk M=aku punyer bos..

Mneggerutu btol la arituh .Geram pn ade..dendam pon ade..teh kne sabotaj. Gile manis melampau..pening aku minum.nasib tak bersembur. haishh.. takpe2..aku redha..aku kan macho..ewah3x!!

skype lg after lunch..

Bos: esk lunch same?
Nur: haa?
Bos: esok kita lunch sama-sama!!

pastu aku tak ingatlah ape jadik. yang aku tau kitorg mmg tak kuar lunch sama2. sebabnyer mase aku nak kuar g lunch, aku nampak dia tengah berkepit dengan sorang perempuan. cantik bai. Macam Claudia Schiffer. Honestly, aku jeles. tapi ego aku kan lagi tinggi. Masakan aku dapat berchenta2 dengan bos sendiri. algipon aku baru jerk kena dumb dengan pakwe sendiri yang sudah 6 tahun kenal. Ya, tiba-tiba aku rasa sayu. Sedih. kenapa semua ni terjadi pada aku? Aku sebak bila tengok bos dengan perempuan lain. Nak kata suka, suka biasa2. Minat? Ntah, Tak macam Edward Cullen or Jacob. Jatuh chenta? Huh! Gilerrr? Luka lama still belum pulih, still masih ada sisa2 mengharap pada yang telah lama bahgia dengan orang yang dia suka. Pilunya hati aku. Hanya Tuhan jerk tahu.

Ya, bukan aku nak semua ni jadi. Aku tak mintak aku sakit. Aku tak mintak aku selamat dari maut. Aku tak pernah mintak. Kalau ya salah aku, kenapa perlu berbohong ?(refer to someone yg aku malas nak mention nama). Takpe Tuhan tahu mengatur. Aku tak salahkan dia. Dia pun sudah pastinya tak salahkan aku. Sebab selesai cara yang baik after berbulan2 secara tak baik. (Mode: sebak...)


No comments:

Post a Comment