Tuesday, July 27, 2010

Shhhhhh....



Erm, aku tak tau nak cakap ape..
tacing..tacing..tacing..
kenapa kertas sangatlah hati aku nih??
kenapa? kenapa?
nampak macam dah macho hbs..
tp..arghhh!!!
Dah aku pmpn..no wonder la kan?
takkan nak berlagak macam lelaki.
Terima hakikat.
Jangan nak ngada2 nak menanges..
malu dolz..
sape suh bace banyak kali mesej2 bos tuh..
kan....haa..
degil..esok2 buat org suke ko lg..
padanla muke..


p/s:
actly ade lg sesuatu yg terjadi pada aku neh..
later will let u knw..
korg jgnla chat aku..
jgn SMS aku..
aku tau cite aku dah dapat perhatian
pengarang novel tanahair..
tapi aku tak bagi kata putus lg..
nak stori betol2 kt dorg ke x..
igt sng ke???
ini melibatkan orang lain..
lg pon..adk arwah bos lak dah xbg aku komen ape2..
dia nak remove FB arwah..
pdhal itu jerk yg aku ada.
Keciknyer lah hati aku oppie bt cmnih..
nasib la blog nih aku xbg kt dia..
klu dia tahu mahu aku kena saman berjuta2..
org kaya mmg cmnih kot..
ntah..mak ckp..
tak baik sangka buruk kt org..
so, Nur, sila shadap!
Shadap u shadap!!!




No comments:

Post a Comment