Tuesday, January 4, 2011

.:: Percutian Oh Percutian ::.

Ahem ahem. Fuhhh...berhabuk pulak rasa blgo nih. Ececeh, baru 3 hari kot tak update kecohla lu minah. Erm, aku rasa dah lama tak pergi bercuti. Maka, tanpa berfikir panjang after tengok schedule kije, aku free 8hb dan 9hb ini. Maka aku dengan ramah mesra bersetuju untuk menyertai konvoi ke Port Dickson atau nama pendeknyer PD. Cutekan PD? PD! PD! PD! Hahaha. Sebut banyak kali. PD jerk pon. Bukan pergi pantai Gold Coast kat Australia pon. Lempang kang.

Aku dah lama tak pergi bercuti. Tak fikir panjang terus jerk setuju bile tengok schedule aku cuti on that day. Watpe nak pikir pikir? Kang habis semua tak jadi. So, setuju dan laju jerk transfer duit kat Shima Samat. Aku antara yang terawal sekali bayar kot. Shima yang kata. Bukan aku kata. Tak caye tanya dia. Aku dah tag kan name dia ke fesbuk dia. Seksi minah neh. Bolehla cuci mata. Hot wooo dia. Kalau dia bace neh kompom aku dapat diskaun sebab dah promot dia. Macam dapat jerk. Ceyh. Berangan saje ar.


Haa...santek tak view dia? Nih dorang pergi survey tempat neh. NAsib dorang pergi survey. Kalau tak aku esek pikir PD neh tempat tak cantik. Selalu  aku pergi travel ke pulau pulau jerk. Tak mainlah PD. MAcam Pantai Dalam jerk nama dia kan? Tak baiklah. Hina negara sendiri. Aiippp.. Tampor kang si Nur neh. Bese deni.

Tapi si Sarah Chara kata takde mermaid jantan. Tuh yang aku sedikit frust. Kurang sikit rasa excited. Yela. Manelah tau kalau ade mermaid jantan muka macam Farid Kamil. Pastu bawak pergi ke laut tempat ada harta karun. Haaa.. best jerk. Boleh kawen terus. Ehh..melalot sudah.

Erm, ape erk nama resot yang budak budak neh dah booked? Sorrylah, aku elmah betol nak hafal nama nama resort kat Malaysia neh. Yang top top jerk aku ingat tapi tuh pon ingat sekejap. PAstu esok tanya balik kompom kena google. Hahah. Melampau kan? Banyak menda lagi nak ingatlah. Terlalu banyak. LEbih banyak dari kuman kat dunia. <<-tipu..booo..

Kepada geng geng yang tak pergi. Rugi la beb. Aku bawak cik puteh pergi neh. Cik puteh tak pernah lagi mandi laut. nanti aku nak siram air laut yang dah takde garam kat dia. Boleh? Kang kene air garam takot dapat penyakit kusta pulak. Tamolah. Cik puteh dahla cute. Suci murni lagi. Ruginyer korang tak pergi. Tuh la. Bukan selalu korang dapat keluar dengan aku kan? So, tunggu jerk la trus color aku kuar on that day,. jangan menyesal ajak aku. Aku dah kata aku kalau tengok laut meme tak boleh behave. gasakla. Tapi yang pasti, aku mau cilok satu pancing dari Paklan. Even aku tak tahu memancing, bukan tak tahu mancing jerk..nak pasang umpan pon aku tak tahu. Geliiiii..yekkk..tapi aku adelah someone yang boleh tolong. Budak budak neh pon boleh tolong pasang. Kalau tak boleh, aku ikat dorang kat mata kail. Biar dorang jek menyelam tangkap ikan. Hahaha.

Erm, ape lagi nak cakap neh? Macam takde ape ape yang menarik jerk 2 3 ari neh. tapi dahi aku benjol sikit sebab cium pintu kaca. ALri lari dari cafe nak masuk opis. Skali tak sempat nak layang kad akses. Blup! Cium pintu kaca. Licin. Puas bershuffle kat situ. Haha. Cute tau shuffle dengan baju kurung. Siyes. Try la kalau nak tau. Pinjam kain batik mak korang pon boleh.

Err...nak 3 kali yawn neh. Maka, ending jerk la post kat sini. Later on aku update lagi. Sorry guys, aku tak reply SMS, email or chat korang. aku terlalu busy la. Aku prefer luang mase dengan Dia dari pilih korang. So, korang tak boleh nak cakap ape. Korang pon tak boleh nak tolong aku dalam hal aku neh. (sebenarnyer takde hal pon) Dah tanggungjawab dengan pencipta. Erm, selamat malam stalkers, penskodengs, pengintip, pe pe semua. Malas nak sebut lah. Anyway, thanks sebab bace blog aku neh. 

P/s: Awan Di Langit, aku tau pengunjung setia. Trimas.


♥♥♥All the love in the world ♥♥

6 comments:

  1. Ko ni wat aku kantoi je.. ape la.. x skandal la mcm ni..
    aku nak join pegi trip korang tapi xboleh..
    zam ade ajak. tapi aku ade hal.

    enjoy2 jugak tapi jangan seronok plak smpai lupa diri. ape2 pun release la tension.

    nanti aku nak gi jalan sorg2..

    ReplyDelete
  2. alala...ko meme tp2 ari skodeng blog aku erk???

    ReplyDelete
  3. aku mmg xde keje.. fb kena blok kat ofis..
    balik umah pun kdg2 online, kdg2 tak..

    so aku mencari tempat2/website/blog/forum utk aku tinggal'n jejak..

    ahad ni ko jgn ajak ramai la ek.. aku xnak la crowded2 sgt.. 5,6 orang dah la..

    Aku, Akmal, Zaki, Naz?? n ko.. cukup la tu kot

    ReplyDelete
  4. jap..pkol bpe weh?? naz kompom2 tak boleh join..kene kurung..pukul bpe? aku takot dorg neh blk lmbt jerk..

    ReplyDelete
  5. game kul 9.30mlm la..
    kalo xsempat xpe, akmal naik motor dgn aku pun slambe je..
    alahai kesian plak kat naz..
    ckp pasal naz, aku ade souvenir nk bagi kat die balik.. hihihihi

    ReplyDelete
  6. alamak...souvenir dia bg kt ko aku xbg lg..

    ReplyDelete