Wednesday, January 12, 2011

.:: Chenta Chipsmore ::.

Chipsmore?? Apehal yang korang pelik sangat bile aku tulis chenta chipsmore? Ntah pape. Jangan nak buat andaian sendiri. BAca k. Dok diam diam. Bace dengan tekun macam sorang mamat tuh. penskodeng tetap. Bukan Awan Di LAngit tapi anak pakcik Rahman. Kan dah kantoi.. Cak cak cak. 

Erm, sekejap ade sekejap takde. Best kan trademark geli geli tuh. Sejap adeeeee...teeettt...sekejap takde. Macam air liur jerk. Iyyekk.. Tapi neh pasal aku. Haa..yela. Sekejap ade chenta, sekejap takde chenta. Macam Chipsmore. Best la Danone. Aku siap pomot kat blog aku DANONE. Ok. Royalty cukup bulan neh k. Aku nak claim. Gasak ar. Aku dah tolong pomot. *teguk Bliss dulu..haus lah menaip neh. <--poyo nak mampos.

Erm, entah ye entah tidak aku neh. Selalunyer, yang aku nak takkan dapat. MEsti susah nak dapatla. Tengokla...nak dapat Farid Kamil ingat senang??? Takpe. Aku akan usahakan. Acik Imah kata "Usaha tangga kejayaan." Jangan nak gedik sangat Nur. Farid Kamil pun ntah pandang ko ke tak. <--Huarghhh!!!! Kenapa mesti ade suara neh dalam kepala hotak aku???? Argghhhh!!!

Yang ko tak habis habis dengan Farid KAmil ko tuh kenapa Nur? Ko nak rasa sangat selipar aku nih ke? <--monolog.. Ok...ok.. aku tak cakap dah. Ok. Aku sekarang dalam planning nak tamatkan zaman bujang. Ecedceh..tahun baru punya azam. Apesal ayat aku macam terbalik. Correction. Azam tahun baru. Ahem ahem. Jangan nak poyo sangat. TAkde sape nak ko betol betol lagi Nur. Sabar. Gelojohla luuuuu....boooo.n Kuajaq ar!!! <--macam ade dua orang dalam badan aku skrg..sorang hitam sorang putih..paham paham sendiri. Momok??? Banyakla korang.. Panggg kang.


Ape motif aku buat post nih ntah., Men petik jerk tekan tekan keyboard. Laju kemain. Ok..nak benti jap..check ejaan. Tapi tak jadik lah..aku malas. Hahahaah..

Pause. <--gelak sensorang.. Voddo jerk.

Erm, Aciki Imah ajak g pasar malam. Lemas betol la aku. Kang sesat lagi. Dia dahla jalan menonong. Aku selalu tercicir. Kalau aku singgah tengok barang, dia bukan nak tunggu. Blah gitu jerk. Pastu aku cangok cangok sorang macam penyu amek nafas kat muka laut. Terjengkek jengkek cari dia kt tengah tengah orang ramai macam ulat sampah tuh. Iyyek... Muka laut ke permuakaan laut? Ke permukaan pantai? Ke permukaan air laut? Ah, lantak. Janji korang paham. Nak skema pehal? Bukan masuk SPM pon...

Erm aku tak nak pergilah. Nak tengok kartun kat Nickelodeon.  Biarlah Acik Imah dengan kawan kawan dia. Malas nak sibuk. Kang ade jerk cite sane sini. Aku jugak jadi mangsa gosip gosip dorang. Nahas jerk! Erm, aku sebenarnyer, sob sob sob..ntah ngaperrr..ati teman neh idak ler sesedap bese. Ade rasa libang libu. Golak sane sini. Ehh..macam nak terrrrr....errrr...ok bye. Nak g toilet..habis kat sini jerk. Daaa...


4 comments:

  1. keh keh.. terkantoi pulak..

    ReplyDelete
  2. xperlu la sebut name aku jua.. haish..

    xnak komen a nanti.. kalo xkerana aku memeriah'n komen kat cni, agak2 suram je blog ekau ni..

    ReplyDelete
  3. alaaa..slh ke nak sebut..ko kan skg gne nme sendiri..

    ReplyDelete