Thursday, January 13, 2011

.:: The Fairytale of Cinderella ::.



Micheal Wong- (Tong Hua) Fairytale

Wang le you duo jiu Zai mei ting dao ni
I've forgotton how long I haven't heard you
Dui wo shuo ni zui ai de gu shi
Tell your favorite story to me
Wo xiang le hen jiu Wo kai shi huang le
I've thought so long, I'm starting to be confused
Shi bu shi wo you zuo cuo le shen me
Is it because I did something wrong again?

Ni ku zhe dui wo shuo Tong hua li dou shi pian ren de
Crying, you tell me-- fairytales are all lies
Wo bu ke neng shi ni de wang zi
I couldn't possibly be your prince
Ye xu ni bu hui dong Cong ni shuo ai wo yi hou
Maybe you don't understand: ever since you said you loved me
Wo de tian kong xing xing dou liang le
The stars in my sky all lit up

Wo yuan (yao) (hui) bian cheng tong hua li
I'm willing to (want to) (will) become
Ni ai de na ge tian shi
The angel you love in that fairytale
Zhang kai shuang shou Bian cheng chi bang shou hu ni
Open my two hands, they'll become wings to protect you
Ni yao xiang xin Xiang xin wo men hui xiang tong hua gu shi li
You must believe, believe we are like that fairytale story
Xing fu he kuai le shi jie ju
We'll live happily ever after

Yi qi xie wo men de jie ju
We'll write our "ever after" together

Description :- <--aku sendiri punya diskripsi..suke ati lah nak tulis ape..syhhh...!!!

Bagi aku cite neh pasal lelaki tang sayang gilos tebabow kat mak andeh dia..macam tak sedapla gune mak andeh..mak awe dia..makwe jerkla..kecoh la luuu..yela..ce korang tengok vclip dia. Dari memula dia tak bape nak reti ingat note lagu. Esek kene tengking jerk dengan minah tuh. KEsian tapi sebab kebengkengan pompuan singa tuh jugak dia terkenal sekarang. Sekarang ke? Maksud aku ending vclip tuh la. Kesian kan? Pompuan tuh sakit. Tengan comolot boleh berdarah kot hedong. Ngeeee. 

Isk isk. Aku tacingla tengok vclip dia neh. Micheal Wong neh dulu tak fofular mane pong. Maksud aku tak terkenal depan akulah. Pastu bile si Zaki post banayak kali kat wall fesbuk, teruslah aku tangkap chentan dan hafal lagu neh. Aku kan boleh cakap mandarin sikit sikit. Sikit jerk. Dengar boleh paham tapi nak reply in english or malay la. Kalau orang tanya kenapa tak jawab dalam mandarin jugak, aku jawab jerk "Barulah 1 Malaysia..." Ngahaha..

Sebelum lelaki tuh buat show. ala ala Royal Albert, London time tuh dia g sepital dulu tengok pompuan tuh. Aduh. Sadis. Same macam ex aku tengok aku kat sepital. <--macamlah orang lain tak tengok ko mase kat sepital tuh. Ciss. Lupe daratan ko Nur. Haa..berbalik pada lelaki tadi. Dia tinggal tipon kat pompuan tuh katil. DAn bila dah start show, dia call pompuabn tuh. LEpaslah jugak hayat terakhir pompuan tuh. Pompuan dah pasti kuat berangan macam aku. Kalau tak, takkanlah dia nak buat pasal Fairytale. Betol tak? Betol tak?

Erm, biar pun aku kaki berangan dan paling blurr antara kawan kawan aku, aku jugaklah yang paling manja antrara dorang. Ye ke manje? Geli jerk la statement ko neh Nur. Iyyekkk. Lempang laju laju. Wake uuupppppp!!!!!!! Udah udah ler tuhhhh...
La kecohla. Sekejap jerk nak berangan. Aku berangan akulah pompuan dalam vclip tuh. TApi...tapi aku tak boleh nak berangan aku cium lelaki sampai berdarah hedong. Hahaha..aku nak bayangkan sape? Farid Kamil? Naaa...banyak pompoan dah peluk dia,  ke dia pelok pompoan? Erm...tak naklah. Nak tukarlah. Amik orang lain. Yang cute cute. Yang pasti orang KEDAH. Takpe. Aku tunggu kamu. Ececeh. Tau la dah berbaik. Jangan nak gedik sangat ye Nur. Kang kene panggg kang.

Semalam aku main SMS dengan budak aku punya Mr. Teett. PAstu aku terlelap tau. Penatlah sangat semalam. Pastu ntah macam mane, dia call aku. Then, aku menggelabah gile. Pusing dalam kelam kabut kat katil terus cium dindin. Naaa..dapat seketul bola golf kat dahi. Laju jerk pulak tuh naik. Vavilah. Aku meme menggelabah kalau tengah tidur pastu ade orang call. Nak nak pulak aku tengah main SMS dengan orang tuh. Nalk nak lagi dengan ahem ahem, nak nak lagi dengan orang yang aku tak pernah jumpa. Kompom jatuh katil pon boleh. Dasat kan? Hahaha. Dah dah. Malas aku nak cite. Nak layan lagu lain pulak. Ngadap neh saje tak remaja ar. Bazir ar usia remaja aku. Ngahaha. Remaja ke?

♥♥♥ Ni hen yingjun ♥♥


2 comments:

  1. pagi2 dah bagi aku dengar lagu sedey.. aku tacing weh..
    feel tau kat aku lagu ni.. huhuhuhu

    ReplyDelete
  2. alaaa...bese jerk..nsb bek aku tak bg vclip sedey tuh..ok ar tuh..

    ReplyDelete