Thursday, May 3, 2012

.:: kelakar ke tak? ::.

Assalamualaikum. Haaa..takde menda sangatla kita nak update untuk awak2 semua. Cuma ada satu menda nih. Kita tak taulah nak sentap ke tak dengan pic ka bawah nih. Sebelum kita nak upload pic tuh kita nak bagitau, camne kejadian ini boleh berlaku.

Di suatu petang (2 Mei 2012) time neh hujan lebat seh..kita tengok2la email untuk cari kerj baru. Kita tak sangka ada kije part time online dengan menjawab survey dah boleh dapat income. Kita bukan nak sangat duit tuh tapi kita nak tau jer macam mane ia berfungsi. Dalam ketaksuban nak nak apply tuh, kena register seh. Register tuh bahasa melayunya daftar. (bajet korang tak tau. camnilah gaya nak panjangkan entry...wakaka). 

kita baru nak isi, tapi sebelum isi kita selalunya bace keseluruhan info yang dia nak. Tau tak ape kita jumpa???



Nampak tak? Kita sentap seh. Merajuk terus nak apply. Kita post mende neh kt fb. Tapi tak sangka benda neh jadi bahan lawak. Kita post dua tempat. Kat wall kita dengan page gambar lawak. Boleh?? Boleh ke orang neh tanya soklan gini? Tempat meninggal. Tempat meninggal seh...kita terkedu bace tau. Tak suspek dia nak tanya gitu. MEmula kita sentap tapi bile dah post dan bace & tengok pic nih balik...kita gelak tak hengat. Kelakarlah. Bagi korang kelakar tak? (jari krem...tak boleh nak menaip sangat).

Ok, nak titon sekarang. Maaflah, bila dah tergelak, tangan kita jadi lemah sekejap. Wakaka. Gelak lagi. Kremmmmmm...rehat sekejap.korang tau tak, dari mula kita menaip sampai kat ayat nih amek masa sejam lebih. Esek nak tergelak je. Apekah??? Wakakaka. Gelak lagi.

Okbai. Dah tak mampu sangat nak menaip. Kremmmmm.

~ sekian~

 


4 comments:

  1. Replies
    1. hekkk..smpi cni ko meor..okaip..thanks for da support..

      Delete
  2. haha.. maybe yang dia maksudkan tempat tinggal agaknya.. huhu :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. ehhhpaham erk bhse dia..wakaka..xjadik nk apply dh..xphm bhse dia..siyes..

      Delete