Monday, September 6, 2010

Selamat Hari Raya Diucapkan



cahaya aidilfitri tiba
kita semua bermaafan
diantara sanak dan saudara

sempurna sudah ku amalkan
ibadah puasa sebulan
bersyukur kita pada Tuhan yang Esa

chorus
Selamat Hari Raya
dan ku ucapkan pada semua rakan dan taulan
kunjung mengunjung kita
untuk mengeratkan siratulrahim sesama kita

Ayam rendang hidangan ibu
semua berkumpul gembira
berseri indah di pagi hariraya

Janganlah kita lupakan
pada yang telah lama pergi
berdoa kita semoga mereka bahagia

Pergi ke chorus dan ulang.....


Erm...aku suka sangat sangat lagu ini..
korang dengar dulu..
pastu baru korang boleh komen,..
kalau tak..aku malas nak layan komen korang..
aku dah share kat FB..so aku nak share kat blog..
\even tak ramai pengikut pon..
aku peduli ape..
lagipon..
blog nih pengganti diari aku kan..
so tak ramai orang baca lagi aku suke..

SELAMAT HARI RAYA...

No comments:

Post a Comment