Monday, September 27, 2010

.:: Camne Roket Chenta Beraya?? ::.

Haaa..kompom2 ramai tunggu. Jangan ingat aku tak tahu ade sailent reader kat cni. Teettt..kantoi sidah.. Cak..cak..cak...silekan...

Raya tahun nih hahahampeh sangat2la..mencikkk..dahla senin dah kne araya..tak semeriah dulu kala..sekarang nih..aku kat opis. Gile la mkan..sangap nak update blog..sanggup korban waktu lunch..baiknyer anak buah bos nih..padahal bukan buat kije tpi update blog..klu bos tau kompom dapat "celaka kau". Lantakla..my lunch time kan..gasak ar..

Raya tahun nih..aku try testing2 pakai helels GUCCI..bukan kuchi2 pampersr mak hang ok,.,.voddo ar..blk kg..tanah tak rta terpeleot..kt ctu..depan rumah lak tuh..time nak blk..dengan sedara mara segerombolan tengok..malu xyah cakap..macam nk terjun bendang...mentang2la bendang xde air..berani ar cakap kan..

tau x..aku balik kampoung shoot semua pic tmpt aku memain mse kcik..bapak ar best...nsb pki baju kurung.takde bwk baju salin.,.klu x...mak kom jerit.."ko turun skrg!!"

nnt2 la aku update & uplod pic..korang tggu,,tungu yer..sy trau saya nih artis underground..phm2la bz cmne...

No comments:

Post a Comment