Monday, September 6, 2010

.:: Birthday dia atau aku? ::.


Saat orang lain sebok syok nak beraya...
aku tetibe nak sentap..
apehal?
teka ar..
sebab aku dah dapat present..
dari orang yang dah takde kat dunia nih.
Suppose birthday dia 16 September nih..
Ya, ulang tahun kelahiran Kusyairie Hamdan.
Tapi hadiah dari mummy..
datang terus ke depan rumah siang tadi.
Ah ! Rindu datang lagi..
Kenapa mesti sekarang..
kenapa?
AKu dapat diari dia..
AKu dapat cincin yang sepatutnya dia sarungkan..
Perlu ke aku terime semua itu?
Tibe tibe rasa anak tekak macam membengkak..
Tak bersuara rasa...
Mak lagi la tak tahu apa..
So dia tak tanya..
Aku lagi la suka..
kang aku meraung tak tentu hala..
dah macam orang gila..
habis kecoh serata dunia..
Ehh..apehal dah macam bersastera..
ade parabola..hiperbola..para para sakura semua ni???
Tapi tuh la..
Aku tak berani nak selak helaian demi helaian diari ni.
Tak suke la ade perasaan camnih. mencikkk..
Rasa yang sangat sangat tak selesa..
Rasa macam perempuan tersangat sangat..
Ah..benci..benci..benci..
Kalau korang..korang baca tak diari..
orang yang dah tak ade?
walaupun orang tuh rapat dengan korang..
aku tak sanggup la..
aku tak sangup..







No comments:

Post a Comment