Tuesday, September 28, 2010

Kenapa mesti 27??

Assalamualaikum (rajin lak tetibe nak bagi salam. Tak salah pon kan?kan?kan?)
Erm, hari ni aku update status kt FB pasal suke ko.27..tibe2 ade sorang kawan cakap aku khurafat sebab percaya. Erm..pembetulan..bukan percaya, tapi suke..and takde motif pon bila bercakap itu no. bertuah. Aduh...ramai lak nak menegur. Takpe. Terime. Tapi aku tak main no. k..jaga korang kalau ade yang sebarkan aku main no. Aku lempang sekor2. Siyes. (Garang kan? Tapi tak berani. Kang mak piat telinga.
Erm, harini nak bercerite pasal adik kawen. Sentapnyer la rasa. Balik rumah tengok bunga telur, doorgift, bla bla bla shalalala..pastu palaing tak best bile mak abah suruh ikut pergi hantar kad kawen. Dah semua orang salah sangka. Huarghhh..pressure..tunggu.. kalau aku kawen..aku buat sidang media kt Buletin Utama. Tengok dulu kad tuh la auntie2 uncle2..jangan buat aku sentap..steady pkwe pon takde lagi neh. Takpelah. Malas nak cakap ape. Tapi siyeshit aku sentap. Jeles weh. memula macam rileks..bajet boleh maintain kacak..tapi hati tisu.
Kepada mak abah, tunggu..bagi kakak masa enjoy. Tak puas lagi jadi remaja. Tak payah riso sangat yer..(padahal dorang tak riso sangat pun..). Ok, ade masa lagi 3 tahun sebelum capai umur 27 tahuin. Maka, banayk impian kena capai sebelum angka tuh cecah 27. Huargh...ade lagi yang tak tercapai nih. ..

No comments:

Post a Comment