Friday, September 3, 2010

.:: Kacak tetap Kacak ::.

Assalamualaikum. Actually post ni takde kaitan langswung dengan tajuk dia. Hahaha. Saje gedik gedik nak letak benda yang ntah ape ape.Tiba tiba rasa macam nak share lagu dari band sebelah ni. Tajuk dia Suara (Ku berharap). Sebelum nih kan aku share lagu dari Melastik Bintang. Wuwuwu.. Even aku fanb kipas susah mati Letto, tapi still layan band band lain. Seperti SO7, Helios, Matta, Kertas, Melastik Bintang and apa saja yang ada title band. Indie pon layanz..

Lahu band nih dah lama kot. Korang dah pernah dengar kt Era Rentak Muzik terkini..Tettt..api nak share jugak..bagi yang tak pernah dengar. So, silalah click kt sebelah kanan atas. yang ade tulis clik kat cni tuh..bukan yang ade ikan tuh..itu nk bg mkn ikan boleh la..pandai2 la cari. takkan itu pon nak ajr kan? Dah besarkan semua orang? Kan? Kan?Ke semua belom akhil baligh? Erm, aku takdelah jiwang sangat. tapi kalau ada mkood mood tertentu..beruntungla Mr. Teett.. wah..Mr. teett lagi kena..lantak lah.. Farid Kamil takde masa nak baca blog awek dia sorang neh. Dia kan artis. Macamla korang tak tahu. <--berangan tak sudah2..


Disini aku masih sendiri
Merenungi hari hari sepi
Aku tanpamu ohh..
Masih tanpamu
Bila esok hari datang lagi
Ku coba untuk hadapi semua ini
Meski tanpamu..ohh
Meski tanpamu
Bila aku dapat bintang yang berpijar
Mentari yang tenang bersamaku disini
Ku dapat tertawa menangis tersenyum
Ditempat ini aku bertahan
Suara dengarkanlah aku
Apa khabarnya pujaan hatiku
Aku disini menunggunya masih berharap
Didalam hatinya..
Kalau ku masih tetap disini
Ku lewati semua yang terjadi
Aku menunggumu..
Aku menunggu..
Suara dengarkanlah aku
Apakah aku ada dihatinya..
Aku disini menunggunya
Masih berharap didalam hatinya..
Suara dengarkanlah aku..



Bestkan?Kan?kan?


No comments:

Post a Comment