Wednesday, September 1, 2010

.:: Nur Roslan with Mr. Teett ::.




Untuk kesekian kalinya nama Mr. Teett disebut. Bukan setakat itu jerk. Mak saya pun tanya siapa Mr. Teett. Ntahlah mak. Tak kenal. Jumpa pun tak pernah. Ntah mana-mana lah dia sekarang. Jangan mak tanya. Wah! Senang jerk jawab. Dah memang tak tahu siapa-siapa. Kalau tuan sendiri punya badan pun tak tahu, mana mungkin orang lain boleh tahu. So, tak perlu kenen-kenenkan. Saya malu tau tak?! Kadang-kadang rasa macam anak dara tak laku pulak. Opps. Tak laku kah? Malas nak jawab. Teettt...

Berbalik kepada masalah Mr. Teett. Ramai dah salah sangka dengan saya pasal Mr. Teett nih. Kesian orang yang jadi mangsa itu. Ntah ape2 lah dorang ni. Dia tiada kaitan dengan hidup saya. Dia kawan saya. Mr. Teett saya sekarang ialah Farid Kamil. Haa...jangan pura pura tak tahu pulak. So, jangan libatkan mamat yang innocent tu. Innocent ke ha? Ntah tapi dia baik. kawan yang baik. Kalau dia tak selesa poun. Dia tak cakap. Tapi aku tahu. Teetttt..ada posmen tolong sampaikan. Sampaikan demi kebaikan. Dont get me wrong dear.. I tak desperate nak amik tahu hal u dengan kawan kawan u. Directly i boleh tanya kat FB u..haaa..dah terkantoi..terbagi tahu8 ada dalqam Fb pulak. Biarlah. Jangan dilayan pekerja pekerja part time yang jadi tukang kenen tuh.



Tuhan tahu mengatur. Selangkah kita ambil, sepuluh langkah lagi Dia aturkan. Ape ade hal? Yes, currently, i dont have a LUCK in love. NO LUCK at all. Dont ask me why. My previous Mr. Teet, died in an accident. Nothing left for me instead of his months memory. 16th September will be his birthday. Miss him..miss him demn much. Tak tertanggung dah rasa. (tacing lebey2 pulak minah neh)

Ah, pedulikan ape orang nak kata. Aku still remaja lagi. Ape yang penting, aku enjoy dan tenangkan fikiran. korang korang semua ialah pen"support" paling best la setakat nih. Huhu.

One more thing, by the age of 50 years, my first child should be 20 years old. Whats that mean? Sendiri fikirlah kan..kire cepat. Kalau betol, claim kat aku 20sen k..in case kalau betol la kan..ape yang btol? aku tak tahu ape yang korang perlu kire. Wakakaka.




No comments:

Post a Comment