Tuesday, July 10, 2012

.:: benda cute ::.

Hahaha. Kita nak post lagi. Tadi kita jalan2 kat facebook baru kita kita jumpa something yang kita rasa cute ar. Wakaka. Cute ke? Haa, sorry yer. Fb yang kita guna skang untuk kengkawan pompuan jerk. FB yang lagi 1 yang ade bagge dia kt blog ni kita deactivate. Ngee, ramai sangat peminat. So, kita deactivate untuk mengelakkan sebarang perasaan cemburu. Aitcheh. padahal dia tak kisah pon. Kita jerk deactivate. Biarlah. Sape2 nak tau hal kita, please do visiting my blog. Rather than that, you may call or SMS me. Ngeee..senang2 jerk kan? Hahaha. Ok.


Haa, cer tengok pic sebelah nin. ni lah bendca somey momey kita jumpa tadi. Cute tak? Cute tak? Kita senyum jerk bace. Nasiblah dia tak bagi camni. Kalau tak, mau tergolek. Wakaka. Tergolek la sangat. Awak tahu tak, masa kita baca nin kita teringat seseorang. Yup, dia sangat cute. Sama macam kita. Berangan. Kita pernah berangan dengan dia same2 tapi sekarang jarang contact. You know who you are. Blup3x.

Sekarang ni time lunch kita. Lunch time kita 12~1. Sekarang dah ramai budak2 ni balik. kenyang jerk tengok semua muka. Kita tak kuar arini. Sebab kita rajin. Kita goreng nasi bawak bekal tapi.....tapi...bapakla pedas. Tertarok cili potong banyak. ham ek ko. Berair mata sehhh. Padan muka. Bajet tak pedas cili kecik tuh ke haa? Hahaha, tergelak sendiri masa taip post ni. Awak, awak rindu kita tak? Wakaka. Saja tanya. kalau rin du, after baca post ni, tulun SMS kita dengan menghantar "kita rindu awak." then kita akan tau awak dah bace blog kita ninnn. Ngeeee. nak gedik sikitlah. Wakakaka.
Aircond kat tempat kije kita nin sejuk sangat. Esek nak terkucil jerk. Kita siap selimut dengan sari. Eh sari ke? Ke mafla, eh ke pashmina. Eh entah. tapi dia lebar & panjang macam pashmina. Ape ntah manusia panggil benda ni. Manusia? Ahahaha. Kita hero. tak sama dengan awak awak semua. Awak semua manusia biasa. Aitcheh! Okaip. Need to stop here. Already 12.50pm. Nak pergi ladies. Sejukkkkkk. Sila peluk saya awak. Hahaha. <-- mintak pelempang. Tatata. *waving hand





No comments:

Post a Comment