Wednesday, June 20, 2012

.:: Gaduh sesaje ::.

Assalamualaikum.

Okaip hari ini nak update pasal gaduh. Urmm. Tipulah kalau korang semua tak pernah gaduh or cari pasal. Paling tidak dengan adik beradik sendiri. Tettt. Kantoi kat situ tapi kali ni, kita nak update pasal kita gaduh dengan orang. Tak kisahla dengan sape kita gaduh tuh. Masa kita jalan2 kat FB kita, kita banyak jumpa kata2 nasihat. Kita tertaik dengan satu kata2 ni.

Kita pernah humum dia sebab satu kesalahan. Kita majuk lame2. Terasa lama2. Moncong lama2. Sumenyer lama la. Last2 hubungan tak lame. Kawan tetap kawan tapi kita menyampah kekadang. Bukan ape, kita rimas. Rasa maam dipergunekan, dipermainkan. Cewah. Tapi sumpah, bile gadoh, rase BENCI tu meluap2 awak. Kita akan jadi sangat pemarah sampai menangis. Kita jenia meenanges kalau marah orang. Kalau marah dengan betol la. Kalau marah sesaje, kita nak nanges tapi kita gelak belakang. Tapi, bile terbaca kata2 kat sebelah kiri ni, kita tibe2 rasa sentap sekejap. Terus kita update kat blog supaya benda ni tak hilang mana. At least boleh rujuk balik bile2 rasa down or mental dah tak sychronise dengan hati. Kita nak try sangka baik pasti. Kepada incik tunang, urmmm kita selalu buat gini kat awak kan? Mintak maaf. Pasni nak cube. Give me sometimes to throw away my bad habit. untuk orang luar, ummm mungkin kita cuba kot tapi tu tak bermakna awak tu boleh berbaik2 & amik kesempatan atas kebaikan kita k.

Haa, nak amik kesempatan ni nak cakap untuk my ex..I know you will read this.  Pic sebelah kanan ni untuk awak yer. Awak esek cakap tak boleh jerk. As you terima nikah, time tuh kita tau awak dah lupekan kita but sekarang. time saya rasa camtu. I'm taken by someone yang tak sempurna tapi cukup menyejukkan hati. Gaduh mungkin biasa sebab jauh tapi both of us tak pernah tipu pasangan masing2. Hope awak pun tak macam tu dengan pasangan awak. Lagi satu, kalau kita boleh setel tu sendiri, tak payahlah libatkan orang lain. Libatkan adik, kawan dan sesape jela. Sorry sebab kata awak ade masalah psikologi tapi memang tu yang terjadi. Awak tak sepatotnya mengamuk macam orang hilang akal bile saya cakap awak gile. Awak buat orang takot. Sumpah! jumpa doktor ye nanti. Jangan marah2. Awak tu ada darah tinggi. v(^_^)v


Hai incik tunang, kita tau, kalau awak bace ni awak mesti cakap tak payah nak gaduh2 lagi. Ok fine. Orang tak cari pasal pun kadang2 dengan mamat tuh. Pasni dah takde dah. Dia dah cakap sampai mati takkan ganggu. Whoop whoop. So pasni kita dah boleh merancang untuk next step especially plan lepas raya ni. Ecececeh.Nih kat atas ni memang setempek kena kat saya. Wakaka. Dalam taknak taknak. Sekali.... Jangan terasa tau sebab kita tak update pic awak. Biarlah surprise. Ewah. Saya takot ade orang kebas awaklah. Dahla muka awak macam Fahrin Ahmad. Wakakaka. K la. Penat menaplah. Nak tidor jerk kijenyer.

~@}--~

1 comment: