Thursday, June 7, 2012

.:: Let me explain ::.

Assalamualaikum.

As  said on FB, for the time being my Maxis contact number can be contacted. But, After 3 days, my abah ngamuk sebab banyak backup contact dia gune nombor tipon kita tuh. Dengan perasaan malas, kita peri jugak maxis center. Malam sebelum pergi tuh abah kita tunjuk tempat lagi. Konon2 kita akap tak jumpa, sekali nah!! Depan menara dia je kot. Isk. So, awak yang kat uar tuh tak payahlah nak hantar SMS kat kita maki2 konon2 kita tak patahkan sim. Hello, kita dah blocked nombor awak. Puas hati??! Padan muka. Segala call or SMS awak kita takkan dapat. Awak mungkin tengok SMS awak tu delivered but definitely on my side, it directly go to trash. Thanks la kepada oang2 kat Maxis tu sebab tolong ajar camne nak lock & install barang baik untuk makhluk2 gila talak ni.

Awak hanya malukan dri awak sendiri. Ingatlah, tak semua orang boleh lupa apa yang dah jadi kat hidup dia. Ko senang2 datang, senang2 nak pergi. Pastu datang balik dengan penuh dramatis puitis. Hello, I'm not JLo. Definitely I'm not going to be an actress in your story movie. Who are you? I dunno. So, after diz, pls dun waste your money to try looking for me. We are done. You have your own life. Jangan jadi dayuss ok???? Ko nikah dengan sorang perempuan yang sayang sangat2 kat ko. Dia jaga ko kat sepital. Kira ok la dari aku yang tak jage ko ni kan?? Nampak tak kat situ? Dan lagi satu, hargai apa orang lain dah buat untuk awak dengan biarkan dia bahgia dengan orang lain. jangan sebab kemahuan kita tak sychronise dengan apa yang kita dapat, kita paksa ia jadi seteru. 

Saya dah bagi awak cukup peluang. jangaan ungkit ape2 dah pasni sebab saya takde massa nak layan karenah suami orang yang selalu cari masalah. Padahal benda tuh dah setel. Saya maafkan awak seikhlas hati. Awak hiduplah dengan cara awak. Just jangan paksa saya buat benda2 yang awak sendiri akan rasa tak selesa. Terima kasih kalau awak faham. Saya pun nak hidup bahgia macam awak. Saya pun nak rasa solat berimamkan sorang lelaki yang halal bagi saya. Bukan awak sorang je nak kutip pahala tuh. Jangan lukakan hati perempuan yang sayang awak. Cukupla saya je rassa. Perit tau tak??? Sekian.

" Cobalah untuk mengerti aku, seperti aku yang mengerti semua tentang dirimu. Cobalah untuk merasakannya, seperti aku yang merasakan semua isi HATIMU.. " *nanges

~ @}--- ~



1 comment: