Friday, June 7, 2013

.:: Marriage ::.

Assalamualaikum.

Hi. It been how long already since my last post? I cant remember. But the thing is i wanna post about marriage from my perspective.

♥Marriage is finding that special someone you want to annoy for the rest of your life. ♥
Tarra. Kita jumpa statemnt kat Facebook. Ada mamat tuh post then kita cilok. Tetiba dapat idea nak update vlog ni.  Mamcam cute je kan? Nak annoy someone by marry him/her. Hahaha. rasanya macam tu jugak dengan diri kita ni. Kita rasa memang kita nak annoy incik pasangan ni memula. Mohon tahanlah karenah kita yer. Tak lama pun lagi. later on orang lain boleh taking over my place & i dont mind if you really will get it. As long someone can taking care of you, I am happy for you. As long as I am alive, i will taking care of you.
 ♫♪♫ I am for you.... I am for you...♫♪ <-- iklan.="" span="">

Hubby & wifey. Haa.. nasib baik kita tak taip wifi tadi. Hahah. Kssian bini/isteri jadi wifi. Sekejap ada sekejap takde. Wallaweh. InsyaALLAh takkan jadi macam itu. InsyaALLAH takkan ada kat luar sana wifey macam wifi. Mana bleh jadi part time kan? Gile ke ape???

Umm. Kita macam chillex sikit hari ini. Tak banyak kerja & call perlu kita handle. Mohon Allah permudahkan urusan kita hari ini. Otak kita dah letih berfikir hal-hal yang merugikan sebenarnya.  Ya ALLAH, mohon ampun.

Eh alamak! Kita terlupa nak sarapanlah. Ada mee goreng ada telur lagi. Kita nak makan dulu. Membazir itu amalan syaitan tapi kengkawan kita yang gile2 cakap menbazir itu amalan VAVI. Sopan tak kita? Nak cakap binatang tu kang macam jijik lak. Dahlah nak makan ni. Tapi logik lah. Syaitan pun tak akan membazir. So tak boleh guna quote "Membazir itu amalan Syaitan" sebab syitan takkan bazir masa goda keturunan Adam. Usaha dia tu elok untuk kita jadikan pendorong. Memang dia jahat tapi tengok dia punya tabiat, masa yang ada dia goda anak-anak Adam ni. Siapa anak-anak Adam ni? Kita la beb. Tapi tak bermakna bila kita tak bazir masa kita sama dengan syaitan. Niat tu penting. Cheers

Bismillahirrahmanirrahim... jemput makan semua.




 

No comments:

Post a Comment