Friday, March 18, 2011

.:: Nak sangat kan??? ::.

Mengenai post aku yang lepas, ade orang tak puas hati then boleh pulak mengutuk2 kat blog aku neh. Haish. Gile la korang fanatik pasal aku. Hebat sangat ke report aku kat polis sampai korang rasa tak senang duduk ha? Aku dah kata benda peribadi jangan bawak memain. Silap silap ko terkutuk anak raja yang berdaulat. Nak pulak dapat orang yang jenis diBOMOHkan baru tahu. Amendelah. Kalau ade yang mengugut nak BOMOH2 neh terjadi, aku just cakap 1 jerk SILAKAN! ALLAH skrg bayar cash. Aku ulang CASH. Perlu ke aku ulang lagi?? C.A.S.H !! kring kring kring..<--bunyi mesin tunai..

Suka hati aku la kan nak sebut pasal team kesayangan aku. Dah memang aku fan CHELSEA. Aku ulang lagi sekali CHELSEA k. Bukan Manshitter Unitaik fan yang ANNOYING macam awak, awak dan awak yang sedang baca dan akan share kat wall RED ARMY. Booo. Silakan share. Ape ade aku kesah. Lantak ko la kan? Selagi takhta raja takde kat tangan ko, aku peduli ape. Ini negara merdeka. Suka hati aku nak tulis ape kat blog aku. Pasal bola ke pasal aku bersorak seronok semalam dapat singkirkan Copenhagen ke, ape ade kaitan dengan ko sebagai fan MUnyet?? Tak de k. Yang ko busy botak datang blog aku then menghanjing aku ape paedah. Silap besor la kan bile buat gitu. Biarkan, jangan sampai kes camni mak bapak ko kat kampung yang mengharap kat ko jadi contoh2 yang baik kepada adik2 ko yang bakal banghal macam ko jgk kalau aku tak tegur. Dunia dah nak akhir zaman. Bukan jenis aku nak menghina orang. AKU ULANG K, AKU JUST TAK SUKA FAN YANG ANNOYING. Ramai jerk lagi team lain yang kutuk2 CHELSEA, tapi sikit tak bg kesan kat aku sebab dorang bercakap pasal bola. Strategy, tactical, aim, partnership, nothing else instead of that. yang aku pelik fan MUnyet jerk yang lebey2 ape hal???

Hak oloh...kecoh la lu..lu nak panggil wa betina, lu tuh apa? JENGlot seor sikit beb...ko tuh pun manusia jugak beza ko dengan aku..aku bersifat terbuka pasal bola. Tapi mind setting ko kena bukak. Think out of the box. Bukan tuh jerk, kepada fans CHELSEA pun, hentikan mengutuk player. korang nak blame Torres amende? Baru berapa game dia main? Korang tengok chemistry Drogba dengan Anelka bape lame baru boleh jadi sampai sekarang? Korang tengok Mourinho amek mase bape lama sampai dia boleh create STAR. korang ingat senang ke beb? Korang tengok Sturridge? tengok semua la..kang aku sebot semua nama player CHELSEA jerk sebab aku fan CHELSEA jerk kan? Takkan aku nak sebot BERBATOK kot..sorry la guys, pasal BERBATOK neh pon dulu dia bukan STAR. Season lepas, dia antara pemain MUnyet paling ferGAYson kecam. Aku ulang FerGAYson KECAM k. Sebab ape? Sebab sume strategi dia untuk BERBATOK tak menjadi. Season neh jerk meletop2..ROONYET dah takde ape. Bicycle kick pon dapat buat kebetulan. Dapat buat aksi SHREK kat STAMFORD BRIDGE pon sekejap..pastu terus kena hentak 2 gol. Fan Munyet pon mula diam. Sebab ape? Sebab KALAH. Booo..

Come on, open up your mind. Its about football. Kalau korang nak marah aku sebab aku perempuan yang memang suke tengok bola, ape masalah korang? Cemburu sebab aku perempuan tapi aku boleht engok bola? PErghh bodoh la korang. Aku cakap bodoh sebab ko takde otak. Aku pelik sebeb orang takde orang & lack of football knowledge cari perempuan untuk berdebat. Kenapa tak cari geng2 team aku yang memang kaya dengan fakta2 SEJARAH yang ko suke ungkit2? Ape korang ingat TEVEZ cakap korang bakal juara UCl dan CHELSEA is a BIG THREAD korang dah besar kepala? Come on la. Tentera tak pernah menyerah kalah sebelum berperang k.

Kalau yang baghal2 tak tahu sejarah pelik korang yang start dari kilang mesin membuat fotokopi, better korang bce neh. CHELSEA started their name with WHITE BLUE ARMY. Kalau korang tengok ade mafla kotak2 kaler biru putih itu sebenarnya pangkat untuk tentera. PESARA TENTERA. ARMY k. Yang dah betol jadi army. Ini nak bangga2 dengan group RED ARMY ko dengan mat askar mana jadi tugu kat tengah2 logo group ko sedangkan ini pasal bola. PEgang senapang cekadak??? Bodohla. Mane perginya mentaliti sukan korang ha? Kalau korang pergi UK pakai baju MUnyet, orang dah tak rasa bangga. Sebab korang bukan PRIDE of London. Aku ulang. Korang bukan PRIDE of LOndon. Even PRIDE of the world pun bukan. Tapo bile korrang pergi sane or negara2 Europe pakai baju golongan minoriti macam Spurs, Birmingham, Blackpool, bla bla yang terbawah dalam carta EPL skrg, orang akan salute beb. Salute sebab tak ramai penyokong TEGAR yang betol2 TEGAR camni. Ini yang perempuan sokong Munyet sebab nama tuh gah watpe tapi mind kosong. Aku pernah tanya seorang manusia (perempuan yg boleh pggil betina jugakla sebab dah xde adab kan) aku tanya sikit jerk, camne nak tengok bola dah offside? dia boleh jawab bila bola dah kuar garisan. AKU ULANG, DIA JAWAB "BILA BOLA DAH KUAR GARISAN ITU BOLA OFFSIDE". Betapa vangangnyer la minah neh. Tak guna ade ulang tayang kat ESPN,SUPERSPORT, ARENA SUKAN dalam replay scene tapi minah2 bangang neh still tak tahu. haishh...sudahla. Jangan nak jadi perempuan sangat k. Geli. 10% kene ade jugak jantan.100% perempuan selalunya yang annoying dan gedik2 jerk selalu lebey2. 

Yakks! Aku malas nak cakap banyak. Kang ade lagi yang nak komen baynak2. Komen la. Silakan. Nak mencarut ke ape ke? Silakan. Ada aku kesah. Bukan mak aku or bapak aku yang malu tapi mak bapak korang yang malu. Sebab ada anak yang tak reti menjaga bahasa. Kira nak mencarut jerk kija. Elok sangatla. Ape faedah ntah. Kalau korang tak ubah mentaliti sekarang sampai ke anak cucu cicit and piut la mulut jenis longkang. Aku ulang, MULUT JENIS LONGKANG. Boleh share link post neh sebab aku alu2kan. Aku boleh femes sikit. Mane tau boleh jadi artis. Takj payah gune youtube tapi guna blog dan fesbuk dah boleh jadi komentar sukan. Haaa..jangan terkejut..


Yang nak sentap (special goes to Munyet fans)...sentapla korang berjemaah bila bace post neh k. memang aku sengaja buat post neh untuk fan annoying macam korang. Yakks. Sedar la diri beb. Ramai lagi fan Munyet kat luar sne yang boleh behave, positive thinking, softspoken, yang muka tak bertalam2..aku ulang, MUKA BERTALAM2, terdesak sampai buat fake acct semata2 nak tengok post aku or group yang anti dengan Munyet. Come on, find your own originality. RED ARMY wujud sebab wujudnya group yang hebat dan kreatif. Aku mention name group RED ARMY sebab tak femes sangat group neh. Biar dapat publisiti kat Indo, Philipine, Vietnam and Asia Tenggara. Sebab aku ramai jerk kawan2 kat luar sne. Networking kan..so..ape aku heran. Nak post kat wall RED ARMY? Silakan. Sekian, jangan nak sentap2. Jadilah penyokong tegar yang rasional relaistik, tidak terlalu emosi dan mengagung2kan dunia ciptaan sendiri lebih dari ciptaan yang maha ESA. <--aku yakin ade yang akan ungkit hal neh..macam ustazah la luu...tp aku nak bgtau sekarang dah rmi org selfish. Buat ibadat sendiri2 tp tak mengingatkan org len. So fikir sendiri la ape motof aku cakap camtuh. THINK OUT OF THE BOX.

p/s kalau ade typo pandai2 sebab aku mls nak bce blk. 

♥ NO ONE CAN STOP US NOW ♥


4 comments:

  1. ini semngat kesukan yang terover ngah...aku pon nak try gak jd annoying..tp xdela best mne pong..rasa hina jerk..

    ReplyDelete
  2. org gile kalo di layqan makin mnjadi2 gilenye

    ReplyDelete