Saturday, March 26, 2011

.:: D untuk DUKU & demam ::.

Grrrr...dah lama tak update blog. Tersangatlah pemalasnya manusia yang rajin neh. Rajin ke? Owh, titak. Dia tak rajin. Lately, cikdu tuisyen neh sangat pemalas. Makan tido kije kelas makan tido. Teettt..tak mandi. acah jerk. Aku mandi k.Takkan itu pun nak cerita. Lek lek sudah. Kang ade yang budak bawah umor bace blog aku. Agak2 la weh..

Ok. Aku nak bagitau semua orang. Aku DEMAM. tettt.. Demam. Makan durian jerk kot. Ntah. Dah Allah nak bagi demam. Terima jerk la. Ade la tuh aku buat salah. Ampun ya tuhan. Ye..saya tak dengor cakap Acik Imah. Dia cakap jangan makan, saya makan jugak. Now, demam. PAdan muka. Boo!!!..

Makan seulas boleh demam. Adik aku makan berbiji2 kot..elok jerk walafiat dia tertonggeng tidor, melompat setinggi gunung Kinabalu kat bawah tuh. Aku jerk menempek dok kat rumah. Ngadap pc pun malas. Tau nak menempek jerk kat katil. Manelah nak cepat sembuh. JEnuh dah Acik Imah suruh g bersenam. AKu jerk malas. MAcam garfield. Btw, esok aku macam tak boleh jerk nak join budak2 biru g main futsal. Aku demam weh..wuwuwuwu...

Takpe. kalau aku tak boleh main. Aku nak tengok jerk la. Kasi semagat kan. ALaaa..kalau aku tak datang pun bukan bdk2 neh tak boleh main. Aku bukan kaki dorang pon. Perghhh... Ok, dah penat update. Nak golek2. Ehh..boleh ke golek2 dah ptg2 neh..peduli la..golek tgk tv..pastu kalau tertido tuh namanya tertido k. Bukan sengaja aku nak tido. Daaa..

No comments:

Post a Comment