Wednesday, March 9, 2011

.:: Football + Police + BITCH ::.

Hye, its been more than a week tak update blog. Wohoo. Gile bysu punya manusia. Padahal takdela busy mane. Sibuk berulang alik ke ke rumah kazen. Some other people dah tahu sebab ape. Some other people tak tahu. In other words, sometimes it would be better when we left things unsaid. Syhhhh..

Football

BPL fever. Siapa yang tak tahu Pasal BPL? Budak budak pun tahu kot. But not every single kids knows what is BPL. But I bet while they are growing up, they definitely will know what is EPL/BPL/UEFA/FIFA/UCL. So do I. I dun really know what was it. Until I met him.Yes, my ex. But now..I'm truly Chelsea fan. (Perlu ke nak mention? Semua orang dah tau kot.) 

Erm, Eventhough FA Cup Chelsea dah tak main, next match between Arsenal and Manchester United main, I will give my full support to Arsenal. ( Semua orang tahu kenapa aku alergik dengan name MUnyet. Only because annoying fans. Just it. Not other reason. And that will always this reason.) Erm, MBA Shah Alam and MBA Kuala Lumpur. Both group aku join. But totally grand group mestilah GEMUK. Gile la group ni. 

Aku nak cite pasal Zola. Frustnyerrrrrr aku tak daapt lepak kat mamak dengan Zola. Last last dapat peluk UEFA Cup kat Sunway. Agak frust la aku kat situ. Tengah kije. Sape jerk nak pergi. Bos aku pun mengamuk kalau aku ngadap piala kije tak jalan. But at least, kawan kawan ramai yang dapat peluk cium golek golek dengan Zola. (Bapakla aku jeles.)

Dengar cerita, bukan cite tapi memang ura ura mengatakan BPL Asia Tour kat Malaysia somewhere in July 2011. Ok. Aku nak apply cuti awal awal. Jangan pulak boss suruh aku kije time aku dah apply annual leave. Gile la. Mau aku resign within 24 hrs. <--macam berani jerk. Try buat tengok.

Btw, jumpa anada (peminat Arsenal + Liverpool + Chelsea) dia caming July. Kita bersamba kat stadium. Jangan lupa beli tiket k. Berkorban la sikit. <--padahal aku yang berkira kot nanti..hahaha

Police

Hebat bukan pasal FB boleh jadi kes polis. Hmmm. reminder!!!!! Dont u ever talk about personal life. I meant someone's personal life. Kadang kadang kita tak tahu siapa orang yang kita nak mengaibkan tuh. Mungkin dia anak Datuk Bandar ke, golongan di raja ke, orang istana ke, kita tak tahu. Zaman sekarang ade jerk yang still menyamar or yang telah dihantar untuk hidup dengan keluarga yang susah untuk tujuan mendidik or sendiri empunya diri nak duduk dengan keluarga angkat ke sebab dia rasa tak selesa kena hidup dengan hidup yang penuh protokol. Dun di this, dun do that. But it doesn't mean takde orang yang taking care of this people. Siyes. Memang dorang neh sentiasa ada mata mata yang akan tengok dorang. Rimas. Lemas. Apa yang kita buat semua tak kena. <--ehhh..apesal aku cakap camni. Ok. Zip mulut. Takmo cakap ape dah. Tapi yang penting, silap jari dah tak boleh undur. Pepandaila nak hidup. Aku dah penat. I already remind u. U better know who are u blaming of. Bahaya tau tak. kalau bukan dia yang, mereport, maybe orang orang dia, mata mata dia. Hmmm..<--thinking about something. OK. Have to make another call. Urgent before terlambat. its already passed 72 hours. Hope this is not too late. 

BITCH

Do u know, one of the MUnyet annoying fan called me BITCH. But She was stupid enough. I dont need to mention her name. She's using fake fb profile which is already in my report. I meant...police report. Negara ada undang unadang. Kita guna pic salah orang pun dah dikira jenayah. Aku tak ingat akta berapa. Aku bukan polis. Law pun tak amek. langgar law lagi banyak. Rimas hidup berprotokol. Better dengan Acik Imah and Paklan. My beloved mak and abah.

Ehh,, lari tajuk pulak. Pasal BITCH tuh kan...haaa..BITCH stands for Blue Is The Color of Heaven. Apa la dat gurl tahu. kan dia tuh stupid. I've told u. My mind always speed up benda benda acronym neh. Rugilah jadi gurl yang vongoks. Opps..terlepas cakap la. Takpe. Orang bukan tau sape minah gediks tuh. Eeeiii..she's very annoying.

Ok, dah takde menda nak cerita tapi KTBFFH, Chelsea dah menang. Kesian kat team yang on top tuh. Sejarah akan berulang. Berlagak la lagi. Suka sangat cemuh team lain. See....Mak Nani dah luka teruk, jijik tengok kaki dia. Ratu menangis. Tak tengok lagi Vidic kena buang padang. Padan muka. Pasni Arsenal pulak hentam. Padanla muka. Roonyet pun nanti kena jugak. Ramai orang berdendam dengan team korang yang panas baran tau. FABio. haishh..name pon dah macam serbuk pencuci baju. Dah3x..malas dah nak mengutuk. Janji dorang dah hilang 6 mata. Padan muka. Boooo!


~ No One Can Stop Us Now ~

1 comment: