Saturday, May 29, 2010

Selamat Lahir Roket Chenta




Ahem2..hak3..

aku dh xigtla blog2 chenta aku yg lalu..mne pegi pong xtau..dunno la wat to say syg2 sume..tp aku bt blog baru..nk follow jom..xnk follow..xyah follow ar kn..ape aku kesah..lantak ko la kn?hak3x..aku sesaja jerk bt blog nih..utk menjiwang2..lgpon..leteyla ak tgk byk gell group2 kt fb tuh psl2 chenta..tp aku suke jerk join..even mcm ntah pape..mak aku tgk pong dia ckp..amende ngarut kwn2 ko akak..biarla..ini blog utk org2 muda & single &berchenta2..berjiwa2. berbunga2..berlove2..ehhh...ape aku ngarut..

ape2 pon..tahniah utk diri aku sbb aku berjaya bt blog aku..sbb ak xigt lgsg apekah blog aku yg lme2 dlu..email dh xblh nk retrieve la..sori syg2 sume yerkk..skg aku bt yg bru..kpd kwn2 baik yg tau kisah aku ..syhhh..itu rhsia kite k..ini aku cite psl org2 len..sikit2 adela hal aku,..teetttt

No comments:

Post a Comment