Tuesday, July 12, 2011

.:: Hebat tak? Hebat tak? ::.

Jap, rse goyang2. Ok. Jantung degup kuat. Suspen la nak cite kat orang pasal diri sendiri. Rse macam artis. Hahaha. (gigit kuku). Assalamualaikum untuk yang beragame islam & have a good day untuk yang non Muslim.

!st thing 1st, awal mula pertama mula....macam besela the chosen one selalunya akan jadi Chips more. Now u see, now u dont. Then, after a couple of days, ocopot! Ade balik moncol. Come back la knon2. Ingat ko Raja Emma ke NR?? <--monolog. Korang mesti dah biasa mende2 cmni. Aku xnormal mcm korg k. Sekurang2nyer korang pon gile..taip sms pon nak senyum2. Menyampah jerk. Yakks!

July, 5- Admitted. Sebenarnye bukan admit pon. Dari pagi kije merayau2 kat sepital dengan sorang membe yang meme pakar pasal wad 6u. Pak Lan dengan Acik Imah hantar pagi, pastu we all g bekpes. Then aku suh orang tua aku balik. Ntahla. Macam tak sanggup jerk suh dorang tunggu aku. Sebab aku xblh buat jahat seperti jalan2, guling2 atas katil transit, duduk bersila atas sofa menunggu, main sabun hygiene yang cepat kering kat tapak tangan tuh. Wangi beb. Kaler BIRU. So, dengan lancar jerk, "Mak abah baliklah. Mak tunggu sini ngadap nurse tua2 bukan dapat ape. bek dok rumah rehat2 tengok ulangan maharajalawak nak mampos. Abh EL kan? Td org dengar abh cakap kat tipon. Teett.. Nnt da dpt katil org bgtau ler..dunia dh maju skg. Xdpt SMS, akak update kt FB." - dalam hati sbnrnyer nak runtuh jantung. Tak nak dorg ssh hati tengok aku mcm aym berak kapur. Tengok kiri kanan sume serba xkne. Cuak. Tapi nakal dlm diri selamatkan aku. So mak abah blk. Muke sume letih. Kesian amak abah.....(-.-')

hari yang sme, waktu asar, dapat katil no.51..yeay...wad 6U..erm..memula mcm xbest tp jd besy tetibe ade mamat dtg beri slm..kacak beb..mangkin aku tuh..dlm english omputeh kate CATALYST. Jeng3x..dok wad knela cari something yang boleh jadi pendorong..betol tak? Takkan ko nak branula terlekat kat tangan sebagai mangkin..xkuasa mak. Haish.

MBAS - geng haru biru...
Hari yang sama...stil 5hb..geng2 jenglot Biru datang..gile la dorang nig..aku terpaksa baak g tingkat 4 sebab kat sirujerk ade kwsn luas utk dorang berjimba raya..kang kalau dok katil aku mau runtuh tgkt 6 terus ke tingkat 3..mati ar..sblm kecoh2..aku heret dorg ke tingkat 4...jap..nak cari pic..haaa..mcm kat sebe;ah nih..nak letak tgh tp ntah xblh lak..jenuh menekan..lantakla..biar jerk kat cni..kacak kan abg yg sebelah kanan skali tuh..makwe dia yg kecik yg kne penyek kat sebelah dia tuh..kecik gile. Name dia Tomey..name betol dia Nurul Ain Fizani. Sedap kan? Macam cikedis..nyumm..

Erm..tahnks for those yamg datng melawat. Korang buat aku femes kat wad 6U. Korang tau doktor cari aku 3x dalam mase 2 jam setengah aku lari g tingkat 4 dengan korang??? Hahaha. Pastu nurse boleh cakap patient kuar dengan kawan2 dia g mne ntah. Main futsal kot. Sume pakai baju bola. Bile mse ntah. Aku pn tercengang doktor tanya gitu. Belasah jela..aku pn dah hbs operate..Korang blk jerk aku sebak..sunyi..sensorang kt surau..doa korang selamat smpi umah & tak mati makan sup ekor banyak2..aku tau korang nak g melantak lepas tengok aku..mencik3x!!!! Dengki..

6 july...7 lbh..nurse dah inform auntie seblh suh prepare g dewan bedah..tp aku yg bangun kemas2 katil..tunnggu mak dtang..kot kot la doktor suh aku masuk dlu ke..sape tau kan? cuak jugak aku..mau nak kne g potong kepale jerk...semelih dia..semelih!!! <-- voddo...

Tepat pkol 12, nurse datang duh aku panjat katil tinggi..stok dalam bilik bedah la..seram weh..aku sempat g toilet dlu..buang ape yang ptot..ptotnyer kne pose tapi aku curik2 mkn keowtiaw..nurse dah kaget..nsb aku mkn 1 garfu jerk...mcm sedap jerk brader tuh hntr pg td...so dorg teruskan heret aku g dewan bedah..aku nanges. Huarghhh..takot..hilang macho aku. Mencik jerk..bile dah masuk dewan bedah kecil..aku lega..sebab dia tulis kecil..hahaha..pastu mak dah xblh ikut..then masukla dlm dewan bedah..siap ade radio weh..lagu ..GHOST BUSTER..hebat..so aku tak kaget..12.20pm..after da pasang sume ECG & wayar2 sume..mask pon dah pakai..masuk ubat bius..aku igt sampai aku jerit "sakitnyer..ubat nih.." <--sebenarnyer tuh bius..krem 1 badan..

4.25ptg..kuar dari bilik bedah..aku igt aku jerit sakit..yela..kepala dah kene toreh..gile ke ape tak sakit..then doktor tanya..scaling sakit awak tuh bpe..aku pk logik lagi..mmgla sakit..kang aku cakap 10 dia bg aku padam terus..so aku ckp 7..masuk morphine..tp still sakit lg..sampaila 7x masuk morpginr..hrbat..aku mmg hbt..pastu lembik..masuk wad aku blk..berjaya..aku dengar doktor2 tepuk tangan..Alhamdulillah...

Camtula cite aku..siap dengar suara mak tapi nak bukak mata aku xlarat..jnji mak ade..mak xde aku gagahkan diri suh nurse tipon mak..bukan aku xprnh bt dlu..hehehehe..ok..ckup smpi cni..aku nak uodate psl sebelm operate..kunjungan org jauh..kelaurga baru dan..dot dot dot..

No comments:

Post a Comment