Monday, June 6, 2011

.:: Hai Planet Kacang + Hoi Planet Chenta ::.

Assalamualaikum.

Awal mula pertama mula, hamek ko lama tak update blog. PC berabuk, mouse pun mereng, keyboard pun dah tak nampak huruf. Semua berabuk. Kasik debu duduk sana. Bagus Nur Roslan. Syabas Inspektor Saabbb. <<---Macam nak pelempang muke sendiri. Sebulan dolz tak update blog. Gile jakun aku tengok ade gerak2 sne sini. Ade kiss2. Bapakla perak. Lempang lagi muke sendiri. Panggg!!!

Ramai tak tau kot, aku diam bukan bermakna majuk dengan Remy Ishak yang sedang hot dengan Tiz Zaqyah. Bior lantok ler deme nak peluk cium golek2. Janji jangan usik Farid Kamil aku sudah. Memang cari ribut. <--ye ye jerk ribut. Ayat tak boleh blah. Dush3x! Kasik tombok sikit.

After sekian lama mensepikan diri, yesterday berjimba2 bikin kecoh kat kampung orang. Kesian Si Zamaroul bile budak2 sindrom yang datang kenduri dia. Udang pun clear. Bukan tuh jerk, tempe clear, dadih kelapa clear, air oren siap kne bancuh lagi tuh. Dasar pelahap. Segan aku. <--ye ke segan? Bukan ko pon tonggang air oren tuh semalam dalam mangkuk bubur ke?? Bajet la sangat. 

Sonok weh dapat MC 11ari. Hamek ko. Sonok sampai rase bebal tengok Tom & Jerry + Spongebob + Ben10 + Mr Bean animated = aku paling tak suke cuti time budak sekolah. Aku kena ikut citarasa merapu adik aku tuh. Rasa macam nak kasik pedigree macam HHH ( Triple H ) jerk. Siyes! Sume cite bebudak. Kalau Shaun the Sheep dengan Oggy & the Cockroaches tuh aku boleh terime lagi. Mencik kau adik. Mencik. Baik ko pergi sekolah. Mencikkkk.. <--padahal aku layan jugak kalau dah terlampau bebal. Heheheh. Lek lek sudaa..tak remaja ar layan Justin Bibir. Ape kaitan dia dalam cite aku nih???

Ok. LEtihla nak menaip. Bukan letih tapi pemalas. Nak bukak cite kang kene cite stok untuk sebulan. Lebih dari sebulan aku tak update blog nih. Gile la. Mau jadi karangan terpanjang didunia. Aku nih idea kalau datang, Raja Lawak kompom tarik diri. <--poyo jerk ayat. Menyampah lak aku bile baca balik ayt aku nih. Cis!!

Dah3x. Later on aku update lagi. Aku tau korang syok kat aku. Aku kan CUTE.. hakhakhak. Yakks! Kejila ayat ko Nur. Nora Danish pon tak macam ko ngaku dia somey momey. Lebey la luuu... Ko lak gila tak macam dia. Hahaha.. Daaaa...


No comments:

Post a Comment