Tuesday, October 19, 2010

.:: Gasaklah kau ::.

Hye..actully saje gediks nak update blog..lame sangat tak update. Mencik. PC dah ranap dengan game game jembalang yang ntahapehape. Tunggula nanti sambar lappy sebijik. Tak pon merompak jerk. NGaaa..gile..Ingat aku berani buat ke ha?? Lately,(start dah zone mengadu) aku penat gile dengan dak abang kawen,dengan acik Imah suruh jadi driver dia..Pak Lan lak suruh panjat sane sini tolong pasang khemah la..acah jerk. Takdenyer aku buat kije lelaki. Giler ar tuh. Penanggar dah buat. Mak buat 20 bijik telur pindang. Aduh..aku ingat tak buat..sekali aku tersedot bau dia..pening..jalan pon melelong.

Paling sentap, tak sempat nak bergambar dengan pegantin..sebabnyer terlalu ramai datang..acik Imah dengan Pak Lan jerk kot sempat bergambar..adik beradik yang lain sebok layan tetamu. Tak tau la kot kot adik aku yang kecik nama Mijan tuh sempat intgerprem lak kan,..Tunggu jerk la pic dah siap cuci.

Kalau ikutkan cuti yang aku dah apply, sepatutnya aku cuti senin lepas..18/10..tapi aduhh..kena masuk kije beb..kaya den kaye...<--ayt nak sedapkan ati..hakikatnye hampeh..cangok dengan si Chandra anak dua. <--ayt ni benar..Chandra dah ade ank dua. Dia dah kawen ok. Jangan gedik gedik PM aku tanya itu ini. Lempang kang..
Meh sini aku nak cerite hal yang terjadi malam sebelum kenduri, aku pergi tengok bola beb...aduh...degil lagi lawan cakap Pak Lan dengan acik Imah, kan dah hanget cik puteh aku..lupe tarik handbreak..vavi ar kannn...siap berkipas aku bile blk..takot kene rembat dengan Pak Lan..garang woo dia..mau bertan tan aku kene telan ceramah dia sebagai kuliah subuh. Tak dapat aku nak bayangkan. Masa kunduwi lak, aku suke gile tengok orang ramai ramai berduyun duyun salam acik Imah..even aku dah macam minah Nepal pegang beg tangan bapak gedabak punya besar untuk salam kaut. Tekanan betol la..kenapa lah acik Imah ade sorang jerk anak pompoan??? Dan dan aku tipon kazen suruh dia turun ganti aku. Tapi taktik aku tak berjaya. Acik Imah dah pesan kat kazen aku jangan turun kalau no.tipon aku yang tersembul kat tipon dorang. Bijak gile acik Imah. Pandai dalam segala cara nak kenekan aku. Ngaaa..mak sape yang tak kenal anak sendiri melainkan anak kene sumpah jadi mentibangh kan?kan?kan? Ok. Tak larat mau update..penat dah menaip..<--macamlah tak bese..hampeh..ok..sekian..trimas sebab jd silent reader kat cni yerkkk...

No comments:

Post a Comment