Wednesday, October 20, 2010

Cik Puteh sudah ada sun glasses.

Hohoho. Hari ini aku pergi kerja masuk tengahari. Baru masuk ar neh. Sempat mengupdate blog. Gedik melampau namanya neh. Bese deni. Pepagi dah bangun angkut Acik Imah dengan Mak Ina pergi berborong borong ikan segar. Aku siap main picit picit octopus. Dah kecik, perut dia muncit, geram je aku tengok. Nasib tak meletop pastu dakwat dia kene baju aku kan. Dahla aku siap pakai baju cantik pergi kerja. Tak pasal pasang bau melantong. Iyekk. Lepas hantar Acik Imah dengan Mak Ina balik, berdesup aku pergi hantar cik puteh ke kedai tinted. Pergh, baik punya takde orang. Tak perlu tunggu sampai esok. Iklan kosmemot tetibe.

Almaklum, aku memang tatau sangat pasal kereta. Haha. Nampaknya aku still pompuan ar kan? So ada excuse untuk avoid kalau kalau orang kata 'ape daa, pasal kete pun tatau. Apa punya olang la lu.' Tak kisahlah ape orang nak kata, memang da tatau. Kang ngaku tau orang tanya banyak banyak kang kantoi pulak. Teett.

Pukul 11.30pg, cik puteh siap berkaca mata hitam. Kacak giler beb..huhu. Barulah remaja. Terbang jugakla RM200. Nasib baik ada voucher tadi. Sekarang aku ingin mencari skirt baru untuk cik puteh, dan juga rim 15'. Macam kecik je tayar aku. Cewah. Ingat kau cantik ke haa? Hikhik. Ok. Tak larat nak taip dah. Gune W705 ni. Bapak ar lenguh. Bebel banyak lak tu. Papai.

No comments:

Post a Comment