Tuesday, August 17, 2010

.:: Kangen bangat sama blog ::.




Tarraaa!!!
Assalamualaikum!!!
Lamenyer rasa tak update blog.Bukan apa, sebab tenet koneksen tak OK. APe? Tenet koneksen tak OK!!!! saje jerk tya byk kali kan? mengada..suke ar tuh org ltk koneksen kan? Benci..lucah jerk korg2 neh tau..kantoi..cak3x!! Erm..EPL dah start..macam biasa..sessi bahan membahan adlh satu rahmat dan sgt seronok sebab masing 2 men ejek2..Bongok..korg igt korg tadika lg ke ha?? Actly aku dah xboleh sgt nak carca marba org..dah jnji dgn mak and ahem2..adoiii..xbest lah..xremaja lgsg..ape2 pon..selamat semua.. saje jerk nk update blog..later on saya update lg yer..kpd peminat2 semua..sabare wak...nnt2 aku cerite lg..aku tau ade malAON yg tggu2 aku update blog neh..sbb nk tau kehidupan aku..hah! Gotcha!! Saya tahu..kamu skodeng blog ini..


2 comments: