Tuesday, June 14, 2022

☺Im back after several comeback.

Bismillah ....

Ok, i dah lama tak update blog i. last update a few days ago.

FYI, im no longer active in any socmed. i still have the socmed accounts but only check it or login to it one in a while.

my husband gave me a tab so since i have plenty of time at home, i should spend part of my leisure on it. :) 

Instead of my whts app status, i akn update disini jugak. boleh taip panjang sikit kan? Some more i tak :pisang dok umah sensorang. Sorry, blog i bukan blog totally bahasa melayu. i mix bahasa semua ye. 

oklah. i nak bgtau je i nak aktif menulis blog. i tak kejar trafik or rating mcm bdk bbnu. mak i dok kata tergenyu2 trgedik2 menari bagai. its better only like this. if i have videos to show, im going to give my video link to youtube. Oh, i ada akaun kt youtube jugak yer.  Ni pn sama i tak cuba buat duit. i bukan retis nk dpt dapat view sampai mcm tu. 

untuk yang follow blog i, now i akan update tahap kesihatan & share apa i makan, masak, aktiviti i, holiday i. Those who knew me, i was a cancer fighter, even im free, i wil always be a fighter for the rights.

xoxo.👄❤


No comments:

Post a Comment